Toto je starší verze dokumentu!


PROBRANÉ UČIVO

22.6. - 26.6.

PÁ 26.6.

  • Milé děti, vše jste zvládly :-). Kdo neposlal závěrečné opakování (úkoly ze čtvrtka), učiňte tak prosím.
  • Pokud si přijdete v úterý pro vysvědčení, nezapomeňte si prosím ROUŠKU A ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
  • BUDEME SE NA VÁS MOC TĚŠIT :-)

ČT 25.6.

  • :!: STR.41/1,2,3(u úkolu č.3 vynecháváme úkol označený a))
  • :!: STR. 61 (ÚKOLY Č. 2,3 - NEPOVINNÉ)

ST 24.6.

  • ČJ - STR.38/1 (POUZE DOPLŇOVAČKA)+ VYHLEDEJ SLOVESA A PODTRHNI VLNOVKOU, STR.39/1
  • ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICE
  • PODMĚT (PTÁME SE KDO? CO?, ZNAČÍME ZKRATKOU PO, PODTRHÁVÁME ROVNOU ČAROU)
  • PŘÍSUDEK (PTÁME SE CO DĚLÁ? ZNAČÍME ZKRATKOU PŘ, PODTRHÁVÁME VLNOVKOU)
  • Např. KÁŤA ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU.
  • KDO? CO? ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU? - KÁŤA (PO)
  • CO DĚLÁ KÁŤA? - ZPÍVÁ (PŘ)
  • M - STR. 60/2

ÚT 23.6.

  • ČJ - STR.36/1,3, STR.37/1,2,3

PO 22.6.

  • ČJ - STR.35
  • PRV - STR.47

15.6. - 19.6.

19.6.

  • ČJ - STR.34

18.6.

  • :!: ČJ - STR.33
  • :!: M - STR.59, MINUTOVKY2 STR.26/51

ST 17.6.

  • :!: ČJ - PRAC. SEŠIT STR. 32
  • :!: M - STR.58/3

ÚT 16.6.

  • ČJ - Do karty „SLOVESA“ zapsat
  • ČAS - PŘÍTOMNÝ (cvičí), MINULÝ (cvičil), BUDOUCÍ (bude cvičit)
  • do sešitu ČJ opiš do sloupečku slovesa a urči u nich OSOBU, ČÍSLO, ČAS
  • HRABE, ŠTĚKAJÍ,VODÍM, HRAJEME, VRČÍŠ, SKÁČETE
  • (např. hrabe - 3.os.,č.j.,čas přítomný)
  • M - STR.57/1, 58/1,2

PO 15.6.

  • ČJ - připiš do karty „SLOVESA“
  • ČASOVÁNÍ SLOVES
  • ČÍSLO JEDNOTNÉ
  • 1.osoba JÁ čtu
  • 2.osoba TY čteš
  • 3.osoba ON čte,ONA čte, ONO čte
  • ČÍSLO MNOŽNÉ
  • 1.osoba MY čteme
  • 2.osoba VY čtete
  • 3.osoba ONI čtou, ONY čtou, ONA čtou
  • Do sešitu vyčasuj sloveso PLAVAT
  • M - str. 56/3., str. 57/2,3

8.6. - 12.6.

PÁ 12.6.

  • :!: ČJ - URČI PÁDY U PODST. JMEN :
  • Vidím světlo.
  • Maminka vaří.
  • Malujeme obrázek.
  • Přišel s bratrem.
  • Přišel na návštěvu.
  • ZALOŽ SI NOVOU KARTU NA SLOVESA (NEBO NAPIŠ DO SEŠITU ČJ)
  • 5. SLOVESA - říkají, co osoby, zvířata a věci dělají nebo co se s nimi děje.
  • URČUJEME U NICH OSOBU, ČÍSLO, ČAS
    • :!: M - narýsuj trjúhelník ABC : a=5cm, b=4cm, c=8cm
    • (náčrt, konstrukce. Nezapomeň, že strana (např.a) leží naproti vrcholu (A)
    • str. 56/2

11.6.

  • :!: ČJ - vyskolňuj slova PES, KOČKA, KŮZLE
  • např. 1. pád PES, KOČKA, KŮZLE
        2. pád BEZ PSA, KOČKY, KŮZLETE
  • Opiš: 1.Dnes navštívím babičku.
        2.Zítra půjdu s Terezkou na výlet.
        3.Narýsuj trojúhelník.
* Urči slovní druhy (nad slovo číslem)
* Vypiš podstatná jména  a urči u nich pád, číslo, rod.
* např. BABIČKU - 4.PÁD,č.j., rod ženský
* M - DOKONČI STR.55

10.6.

  • :!: ČJ - do sešitu ČJ vypiš do sloupečku ze cv.1/str.16(hádanka) všechna podstatná jména, urči u nich PÁD A ČÍSLO
  • :!: M - MINUTOVKY2- str.21/př.41, PRACOVNÍ SEŠIT str.54/3,4, str.55/1

ÚT 9.6.

  • :!: ČJ - DIKTÁT STR.14-můžeš text jen opsat(U PODSTATNÝCH JMEN URČI PÁD- napiš nad slovo)
  • :!: M - str.53/4, str.54/1,2

PO 8.6.

  • ČJ - str.16/2, str.16/1(hádanka)- nad všechna slova napiš číslem slovní druh+podlezadání barevně odliš rody podstatných jmen
  • M - str.53/1,2,3

1.6. - 5.6.

PÁ 5.6.

  • :!: ČJ - str.16/1
  • M - str.52/1,2
  • PRV - str. 46(prac.sešit)

ČT 4.6.

  • :!: ČJ - napiš a nauč se pádové otázky (buď do karty, pokud máš založenou na PODSTATNÁ JMÉNA nebo do sešitu
  • 1. pád KDO? CO? Petr, auto
  • 2. pád (bez) KOHO? ČEHO? (bez) Petra
  • 3. pád (dám to) KOMU? ČEMU? (dám to) Petrovi, autu
  • 4. pád (vidím) KOHO? CO? (vidím) Petra, auto
  • 5. pád (oslovujeme, voláme) Petře! auto!
  • 6. pád (o) KOM? ČEM? (o) Petrovi, autu
  • 7. pád (s) KÝM? ČÍM? (s) Petrem, autem

ST 3.6.

  • :!: ČJ - str.14/2,3, str.15/1,2,3(v básni Mrazíci urči všechny slovní druhy - nad slovo číslem)
  • :!: M - str.51/1,2,3 (rýsuj do geometrického sešitu)

ÚT 2.6.

  • ČJ - STR.14/1
  • M - narýsuj trojúhelník: |AC|=4cm, |BC|=5cm, |AB|=6cm
  • Udělej si nejprve od ruky náčrtek a popiš si délky úseček, ať víš, jak budeš postupovat
  • AJ

PO 1.6.

  • :!: ČJ - vyrábíme ke slovním druhům PŘEHLEDY INORMACÍ
  • na kartu A5 (POLOVINA VÝKRESU A4) nebo do sešitu napiš :
  • PODSTATNÁ JMÉNA
  • názvy osob, zvířat věcí, vlastnosttí a dějů (můžeme si na ně ukázat TEN, TA, TO, TI, TY, TA)
  • S VELKÝM POČÁTEČNÍM PÍSMENEM píšeme vlastní jména osob, zvířat, věcí dále pak názvy ulic, měst, náměstí, řek, hor, pohoří)
  • (např. princezna Lada, řeka Vltava, město Brno …)
  • U PODSTATNÝCH JMEN URŘUJEME PÁD, ČÍSLO, ROD, VZOR
  • ROD
  • MUŽSKÝ (ten muž) ŽENSKÝ (ta žena) STŘEDNÍ (to dítě)
  • :!: M - konstrukce trojúhelníku do sešitu geometrie pomocí pravítka,kružítka
  • narýsuj trojúhelník ABC :|AB|= 4cm, |BC|=5cm, |AC|=7cm
  • (postup v pracovním sešitě na str.23)

25.5. - 29.5.

29.5.

  • ČJ - „Procvičujeme vyjmenovaná slova“ str.28/Straka (u prvních třech vět urči slovní druhy - číslem nad slovo)
  • M - str.49/4,5, str.50/1,2,4
  • PRV - str.45/3, str. 46/5

ČT 28.5.

  • ČJ - NAUČIT SE ŘADU SLOVNÍCH DRUHŮ ZPAMĚTI, JEJICH ČÍSLA, CHARAKTERISTIKU
  • M - STR.49/1,2,3

ST 27.5.

  • :!: PRV - str.44 (prac. sešit)
  • :!: ČJ - STR.12
  • :!: M - STR.48

ÚT 26.5.

  • ČJ - NAPSAT DO SEŠITU
  • ČÁSTICE Uvozují věty, např. (Ať, Kéž, Nechť, Ano, Ne)
  • CITOSLOVCE - Vyjadřují zvuky, např. (brrr, cink, frnk …)

PO 25.5.

  • :!: ČJ - str.11/3
  • :!: M - str.45/1,3, str.47/1,3

18.5. - 22.5.

PÁ 22.5.

  • Milé děti, dnes nedostanete žádné úkoly.
  • Nachystejte si věci na pondělí :-P
  • Budete potřebovat : ČJ, AJ, M, PRV, POUZDRO, ŽK,
  • KDO PSAL DENÍK, PŘINESTE !
  • NEZAPOMEŇTE NA ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ
  • Moc se na Vás těším ;-)

ČT 21.5.

  • :!: ČJ - napiš do sešitu ČJ
  • SPOJKY - spojují slova a věty
  • např. (a, i, ani, nebo, také, protože, že, aby, ale, když)
  • :!: str.11/2
  • :!: M - str.46/1, sloupec

ST 20.5.

  • ČJ - str.10/2, doplňovačky str.28/„Mýdlo“
  • M - str. 42/sloupec, str. 42/1,2 (výpočet, odpověď)

ÚT 19.5.

  • :!: ČJ - Napiš do sešitu ČJ
  • PŘEDLOŽKY stojí obvykle před podst.jménem (píšeme je zvášť)
  • „Předložka před jménem rohožka“
  • např. za, do, se, ke, v …
  • :!: str.10/1
  • :!: M - str. 41/4,5

PO 18.5.

  • ČJ - Napiš do sešitu ČJ
  • :!: PŘÍSLOVCE - ODPOVÍDAJÍ NA OTÁZKY
  • KAM?(doleva, doprava, zpátky) Zatoč doleva.
  • KDE?(nahoře,dole,vlevo) Jdi vpravo.
  • KDY? (zítra, ráno, večer)Zítra bude úterý.
  • JAK? (dobře, tiše, krásně) Napsal jsem vše krásně.
  • :!: STR.10/3
  • :!: M - STR. 41/2,3,4
  • PRV - str.43 - zkontroluj podle klíče

11.5. - 15.5.

PÁ 15.5.

  • ČJ - str.10/1,2
  • :!: M - str.40/1,2

ČT 14.5.

  • :!:ČJ - str.9/5
  • M - str. 39/1,2
  • PRV - str. 41/10(kontrola podle klíče, zezadu sešitu)

ST 13.5.

  • ČJ - str.9/4
  • M - str.38/3,4
  • PRV - str.41/9 (zkontroluj si podle klíče - zezadu sešitu)

ÚT 12.5.

  • ČJ - str.9/3
  • M - str.38/1,2

PO 11.5.

  • :!: ČJ - do sešitu ČJ opiš
  • SLOVESA - vyjadřují děj. Říkají, co osoby, zvířata a věci dělají.
  • str. 9/1,2
  • M - str. 38/sloupec

4.5. - 8.5.

:!: VYBRANÉ ÚKOLY PROSÍM POSÍLEJTE DO ČT 7.5.

PÁ 8.5

  • Státní svátek

ČT 7.5.

  • DOBROVOLNÉ : POKRAČUJ V DENÍKU
  • :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.28/1
  • :!: M - str. 37/3,4

ST 6.5.

  • :!: ČJ - str.8/3
  • :!: M - str.37/1,2

ÚT 5.5.

  • ČJ - str.8/2
  • M - str.37/sloupec

PO 4.5.

  • ČJ - Do sešitu ČJ opiš
  • ČÍSLOVKY -
  • VYJADŘUJÍ POČET, POŘADÍ NEBO KOLIKRÁT SE NĚCO VYSKYTUJE.
  • PTÁME SE NA NĚ KOLIK? KOLIKÁTÝ? KOLIKRÁT?
  • prac. sešit str.8/1
  • M - str.36/5

27.4. - 1.5.

:!: VYBRANÉ ÚKOLY POSÍLEJTE PROSÍM DO ČT 30.4.

PÁ 1.5.

  • Svátek práce

ČT 30.4.

ST 29.4.

  • :!: ČJ - str.7/4
  • M - str. 36/1

ÚT 28.4.

  • ČJ - str.7/3
  • :!: M - str.35/1,2,3,4 (VÝPOČET + ODPOVĚĎ)

PO 27.4.

20.4. - 24.4.

:!: Označené úkoly zašlete prosím do pátku 24.4.

  • POKUD NEMŮŽETE Z NĚJAKÝCH DŮVODŮ ÚKOLY POSÍLAT, DEJTE PROSÍM VĚDĚT.

PÁ 24.4.

  • :!: M - str.34/3
  • ZOPAKOVÁNÍ NÁVODU :
  • U NÁSOBENÍ např. 3×20 - počítáme jako 3×2 a k výsledku přidáme 0
  • tzn. 3×20=60
  • U DĚLENÍ např. 140 : 20 - ODSTRANÍME U KAŽDÉHO ČÍSLA STEJNÝ POČET NUL - TÍM VZNIKNE JEDNODUCHÝ PŘÍKLAD 14:2 = 7
  • PROČ? 14.10 : 2.10 - POČÍTÁME 14:2=7, 10:10=1, 7:1=7
  • :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.24/C

ČT 23.4.

  • ČJ - str.7/2
  • M - str.34/1,2
  • návod : 60×2= 6x10x2 = 120 (víme, že při sčítání a násobení si ČÍSLA MOHOU VYMĚNIT MÍSTA - proto si můžeme zjednodušit na 6x2x10=120 (VYPOČÍTÁME TEDY 6×2 A PŘIDÁME K VÝSLEDKU 0)
  • 60:20=3 (60 : 2×10 = 3)
  • pro zopakování pomůže video

ST 22.4.

  • ČJ - napiš do sešitu ČJ
  • ZÁJMENA - zastupují podst. jména nebo na ně ukazují
  • (JÁ, TY, ON, ONA, ONO, MY, VY, ONI, MŮJ, TVŮJ, JEHO, JEJÍ, TEN , TA, TO,
  • KDO, CO, JAKÝ, KTERÝ, ČÍ, NĚKDO, KAŽDÝ, ŽÁDNÝ
  • :!: M - str.33/2 (dokonči)

ÚT 21.4.

  • :!: ČJ - str.6/3,5
  • :!: M - str.33/1
  • :!: M - str.33/2(1. sloupec - neodhaduj:-), jen vypočítej)

PO 20.4.

  • ČJ - do sešitu ČJ napiš :
  • PŘÍDAVNÁ JMÉNA
  • vyjadřují vlastnosti podstatných jmen, ptáme se na ně JAKÝ? KTERÝ? ČÍ?
  • např. červený, krásný, šikovný, maminčin ….
  • str.6/cv.2
  • M - str.32/1,2

13.4. - 17.4.

:!: Nezapomínejte prosím posílat označené úkoly ke kontrole (do pá 17.4.)

PÁ 17.4.

  • :!: ČJ - sešitek „Procvičujeme vyjmenovaná slova“ - str.24/b
  • PRV - str.42/14 (ZKONTROLUJ SI PODLE KLÍČE)

ČT 16.4.

  • :!: ČJ - str.5/10,11
  • :!: M - str. 31/1,3

ST 15.4.

  • :!: ČJ - str.4/5,6,8
  • :!: M - str.31/2, sloupec

ÚT 14.4.

  • ČJ - Do sešitu ČJ opiš :
  • Podstatná jména jsou názvy
  • osob : např. kominík,chlapec…
  • zvířat : zebra, kočka
  • věcí : lampa,stůl
  • vlastností : pýcha, laskavost
  • dějů : plavání, vaření
  • A MŮŽEME SI NA NĚ UKÁZAT TEN, TA, TO, TI, TY, TA
  • :!: prac. sešit str. 4/cv. 4
  • :!: M - str.30/1,2,3

PO 13.4.

Velikonoční pondělí

6.4. - 10.4.

**VE ČTVRTEK A V PÁTEK SI ,MILÉ DĚTI, ODPOČIŇTE !!!**

ST 8.4.

  • PRV - str.37/1 - PRACUJ S UČEBNICÍ STR.51 (přečti si celou stranu, pak pracuj s oranžovým rámečkem dole - tam najdeš řešení. Znaky jsou seřazeny dokonce postupně podle fotografií v prac. sešitě)
  • Zkontroluj si podle klíče (zezadu prac. sešitu str.2 - úplně nahoře :-))

ÚT 7.4.

  • :!:ČJ - str. 31/1
  • :!: M - str.29/1,2
  • Nápověda:
  • 2×10=20, protože 10+10=20
  • PŘI NÁSOBENÍ 10 PŘIDÁVÁME K ČÍSLU JEDNU NULU
  • 2×100=200, protože 100+100=200
  • PŘI NÁSOBENÍ 100 PŘIDÁVÁME K ČÍSLU DVĚ NULY
  • 20:10=2, protože 20=10+10
  • PŘI DĚLENÍ 10 JEDNU NULU UBÍRÁME
  • 200:100=2, protože 200=100+100
  • PŘI DĚLENÍ 100 DVĚ NULY UBÍRÁME

PO 6.4.

  • :!:ČJ - str.30/1
  • :!: M - str.26/4, str.27/1, str28/sloupec (KONTROLA U NÁSOBENÍ SE PROVÁDÍ DĚLENÍM A NAOPAK)
  • např. 2 x 8=16 zk: 16 : 8=2
  • 21 : 3=7 zk: 7 x 3=21
  • DOBROVOLNÝ ÚKOL : POKRAČUJ VE SVÉM DENÍKU :-)

30.3. - 3.4.

:!: Vybrané úkoly opět pošlete prosím do so 4.4. na adresu homolova@zsuvoz.cz

PÁ 3.4.

:!: * ČJ - prac. sešit str. 29/3,4 (pouze dolňovačky)

:!: * M - str. 26/2,3

ČT 2.4.

  • ČJ - Napiš do sešitu s vyjmenovanými slovy :
  • VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z
  • BRZY (ale BRZIČKO)
  • JAZYK
  • NAZÝVAT SE
  • RUZYNĚ
  • prac. sešit str. 29/1
  • PŘÍKLADY VĚT (můžeš opsat)
  • Vstávám brzy.
  • Náš mateřský jazyk se nazývá čeština.
  • Ruzyně je část Prahy.
  • M - STR.26/1

ST 1.4.

ÚT 31.3.

:!: * ČJ - sešitek PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA STR.24/a

:!: * M - str.22/1 (povinný 1. sloupec)

  • Nejdříve vypočítej závorku

PO 30.3.

KONTROLA ÚKOLU Z PRV:

  • BÝK, KRÁVA, TELE
  • SRNEC, SRNA, SRNČE
  • KOHOUT, SLEPICE, KUŘE
  • BERAN, OVCE, JEHNĚ
  • VEPŘ, PRASNICE, SELE
  • HOUSER, HUSA, HOUSE

23.3. - 27.3.

:!: VYBRANÉ ÚKOLY (NASKENOVANÉ NEBO VYFOCENÉ) POSÍLEJTE NA ADRESU homolova@zsuvoz.cz do so 28.3.

PÁ 27.4.

  • ČJ - :!: DOKONČI SVŮJ PSACÍ ÚKOL A POŠLI
  • M - :!: str.19/1 (PROSÍM FOTO, SKEN)
  • PRV - prac. sešit str.39/4 (obrázky k vystřižení jsou jako příloha vzadu s sešitu)

ČT 26.4.

ČJ

  • prac. sešit str. 28/1,2
  • POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU

M

  • :!: str.17/3 (BEZ KONTROLY), str.18/1 (BEZ KONTROLY) (PROSÍM FOTO, SKEN DO SO)

ST 25.4.

ČJ -

  • :!: prac. sešit str.27/1,2,3 (PROSÍM FOTO NEBO SKEN DO SO)
  • POZOR NA VISEL(visí např. prádlo na šńůře)x VYSEL (seminka na záhon)
  • pokračuj ve svém psacím úkolu

M -

  • str.17/4 (pouze výpočet + odpověď)
  • :!: str. 18/2 - BEZ ZKOUŠKY (PROSÍM FOTO DO SO)

ÚT 24.4.

ČJ - zkus se pomalu podle videa naučit řadu vyjmenovaných slov

  • Do sešitu nalep zbývající vyjmenovaná slova
  • POVYK
  • VÝHEŇ
  • SLOVA S PŘEDPONOU VY- VÝ-, PŘIPIŠ - vyběhnout, vyskočit, vymalovat, vykřiknout, vystříhnout
  • POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU (3 věty do deníku NEBO 5 min přepis NEBO tvorba příběhu :-))

M

  • str. 16/sloupec
  • DOBROÚKOL (dobrovolný) PRO ŠIKULKY : str.17/2

**PO 23.3.**

ČJ - Do sešitu vyjmenovaná slova nalep další tři obrázky a opiš k nim slova příbuzná

  • VYDRA - VYDŘÍ (mládě)
  • VÝR - VÝŘÍ (houkání)
  • VYŽLE (velmi hubený člověk, mládě štíhlého loveckého psa)

pracovní sešit str.26/1,2 (pouze doplňovačky)

:!:NYNÍ SI VYBER PSACÍ ÚKOL,NA KONCI TÝDNE POŠLI SKEN NEBO FOTO SVÉ PRÁCE ZE PSANÍ, KTEROU SIS VYBRAL

  • a)TRÉNINK PSANÍ 5min (z doplňovaček vyber již opravené cvičení) - 5 min přepisuj
  • b)Napiš tři věty do svého deníku
  • c)Napiš příběh (báseň), ve kterém použiješ všechna vyjmenovaná slova po V

M - STR.16/1,2

PRV - prac. sešit str.36/ přečti modrý rámeček, vypracuj úkol č.1

**16.3. - 20.3.**

M

  • VYPRACOVAT PRACOVNÍ LISTY (NÁSOBILKA + PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ)
  • PRACOVNÍ SEŠIT STR.12(DOKONČIT), STR. 13 CELÁ, STR.14 CELÁ (POZOR! ZÁVORKA MÁ VŽDY PŘEDNOST). STR. 15 /1,3, SLOUPEC

ČJ

Do sešitu s vyjmenovanými slovy napsat rozdíly

  • VÝT (na měsíc) X VÍT (věneček)
  • VÝŠKA (něco je vysoko) X VÍŽKA (VĚŽIČKA)

PRACOVNÍ SEŠIT STR. 24

DO SEŠITU S VYJMENOVANÝMI SLOVY PŘIPSAT NALEPIT DALŠÍ OBRÁZKY A PŘIPSAT SLOVA PŘÍBUZNÁ

VÝSKAT - ZAVÝSKNUTÍ, VÝSKOT, VÝSKÁNÍ

ZVYKAT - ZLOZVYK (okusovat si nehty), ZVYK (vánoční, velikonoční), OBVYKLE, NÁVYK (umývání rukou)

ŽVÝKAT - ŽVÝKAČKA, PŘEŽVÝKAVEC (kráva)

PRACOVNÍ SEŠIT STR. 25

SEŠITEK „PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA

  • postupně opakujeme, doplňujeme vynechaná cvičení
  • po str.9 - všechna cvičení doplnit (zezadu sešitku je klíč - rodiče nebo i děti samy mohou zkontrolovat i opravit (PROSÍM ZELENOU BARVOU - ABYCHOM ROZLIŠILI MOJE OPRAVY)

**11.3. - 13.3.**

M

  • pracovní sešit str. 10 celá
  • (POSTUP ZAOKROUHLOVÁNÍ NA 100 : NAPŘ. U ČÍSLA 525 SI PODTRHNEME ŘÁD STOVEK, ŘÁD DESÍTEK ROZHODNE, ZDA ZAOKROUHLUJEME NAHORU NEBO DOLŮ. V TOMTO PŘÍPADĚ ZAOKROUHLÍME NA 500.
  • str. 11 (u příkladů 1,2 bez kontroly)
  • str. 12/1,3

ČJ

  • do sešitu vyjmenovaná slova nalepit sloupec vyjmenovaných slov po V + nalepit obrázky vyjmenovaných slov tak jak jsme zvyklí
  • K obrázkům VY, VYSOKÝ, VÝT napsat tato slova příbuzná:
  • VY : VYKÁNÍ, VYKAT
  • VYSOKÝ : VÝŠKA, VYSOČINA, ZVYSOKA,POVYŠOVAT SE, VYŠEHRAD
  • VÝT : ZAVÝT, VYTÍ

K VYJMENOVANÝM SLOVŮM PO S PŘIPSAT TATO SLOVA PŘÍBUZNÁ (K OBRÁZKŮM - DĚTI VÍ KAM)

  • SYN : SYNOVEC, ZLOSYN
  • SYTÝ : NASYCENÝ
  • SÝR : SÝROVÝ, SYREČEK, SYROVÁTKA
  • SYROVÝ: SYROVINKA
  • SYCHRAVÝ : SYCHRAVO
  • USYCHAT : VYSYCHAT
  • SÝKORA : SÝKORKA
  • SÝČEK : NESÝČKUJ
  • SYSEL : SYSLIT (SHROMAŽĎOVAT SI NĚCO)
  • SYČET: SYKOT, ZASYKNUL, SYČÁK
  • SYPAT : ZÁSYP, SYPKÝ, SÝPKA, OSYPKY, PŘESÝPACÍ

(VÝZNAM TĚCHTO SLOV DĚTI ZNAJÍ - DĚLALI JSME SPOUSTU CVIČENÍ, HER, UKAZOVALI JSME SI NA INTERNETU OBRÁZKY)


Nástroje pro stránku