Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
ucitel:homolova:trida:probrane_ucivo [2019/06/18 10:39] homolovaucitel:homolova:trida:probrane_ucivo [2020/06/25 10:43] homolova
Řádek 1: Řádek 1:
  
-**PROBRANÉ UČIVO**+====== PROBRANÉ UČIVO ======
  
-**úterý 18.6.** + 
-ČJ - OPAKOVÁNÍ (PÁROVÉ SOUHLÁSKY+https://www.umimecesky.cz/ 
-M - PRACOVNÍ SEŠIT STR. 40/1,4, STR. 41/1+ 
 +http://cestina.hrou.cz/ 
 + 
 +https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida 
 + 
 +https://skolakov.eu/matematika-3-t  Nečíslovaný seznamrida 
 + 
 +http://matematika.hrou.cz/ 
 + 
 +**<hi #ff7f27>ZADANOU PRÁCI Z AJ NELEZNETE V SEKCI AJ 3.B 
 +</hi>** 
 +====== 22.6. - 26.6. ====== 
 +===== PÁ 26.6. ===== 
 +  * Milé děti, vše jste zvládly :-). Kdo neposlal závěrečné opakování (úkoly ze čtvrtka), učiňte tak prosím. 
 +  * Pokud si přijdete v úterý pro vysvědčení, nezapomeňte si prosím ROUŠKU A ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ  
 +  * BUDEME SE NA VÁS MOC TĚŠIT :-) 
 + 
 + 
 +===== ČT 25.6. ===== 
 +  * :!: STR.41/1,2,3(u úkolu č.3 vynecháváme úkol označený a)) 
 +  * :!: STR. 61 (ÚKOLY Č. 2,3 - NEPOVINNÉ) 
 + 
 +===== ST 24.6. ===== 
 +  * ČJ - STR.38/1 (POUZE DOPLŇOVAČKA)+ VYHLEDEJ SLOVESA A PODTRHNI VLNOVKOU, STR.39/1 
 +  * ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICE 
 +  * PODMĚT (PTÁME SE KDO? CO?, ZNAČÍME ZKRATKOU PO, PODTRHÁVÁME ROVNOU ČAROU) 
 +  * PŘÍSUDEK (PTÁME SE CO DĚLÁ? ZNAČÍME ZKRATKOU PŘ, PODTRHÁVÁME VLNOVKOU) 
 +  * Např. KÁŤA ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU. 
 +  * KDO? CO? ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU? - KÁŤA (PO) 
 +  * CO DĚLÁ KÁŤA? - ZPÍVÁ (PŘ) 
 +  * M - STR. 60/2 
 + 
 +===== ÚT 23.6. ===== 
 +  * ČJ - STR.36/1,3, STR.37/1,2,
 + 
 +===== PO 22.6. ===== 
 +  * ČJ - STR.35 
 +  * PRV - STR.47 
 + 
 + 
 +====== 15.6. - 19.6. ====== 
 +===== 19.6. ===== 
 +  * ČJ - STR.34 
 + 
 +===== 18.6. ===== 
 +  :!: ČJ - STR.33 
 +  :!: M - STR.59, MINUTOVKY2 STR.26/51 
 + 
 +===== ST 17.6. ===== 
 +  * :!: ČJ - PRAC. SEŠIT STR. 32 
 +  * :!: M - STR.58/3 
 + 
 +===== ÚT 16.6. ===== 
 +  * ČJ - Do karty "SLOVESA" zapsat 
 +  * ČAS - PŘÍTOMNÝ (cvičí), MINULÝ (cvičil), BUDOUCÍ (bude cvičit
 +  * do sešitu ČJ opiš do sloupečku slovesa a urči u nich OSOBU, ČÍSLO, ČAS 
 +  * HRABE, ŠTĚKAJÍ,VODÍM, HRAJEME, VRČÍŠ, SKÁČETE  
 +  * (např. hrabe - 3.os.,č.j.,čas přítomný) 
 +  * M - STR.57/1, 58/1,2 
 + 
 + 
 +===== PO 15.6. ===== 
 +  * ČJ - připiš do karty "SLOVESA" 
 +  * ČASOVÁNÍ SLOVES 
 +  * ČÍSLO JEDNOTNÉ 
 +  * 1.osoba JÁ čtu 
 +  * 2.osoba TY čteš 
 +  * 3.osoba ON čte,ONA čte, ONO čte 
 +  * ČÍSLO MNOŽNÉ 
 +  * 1.osoba MY čteme 
 +  * 2.osoba VY čtete 
 +  * 3.osoba ONI čtou, ONY čtou, ONA čtou 
 +  * Do sešitu vyčasuj sloveso PLAVAT 
 +  * M - str. 56/3., str. 57/2,3 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +===== 8.6. - 12.6. ===== 
 +==== PÁ 12.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - URČI PÁDY U PODST. JMEN : 
 +  * Vidím světlo. 
 +  * Maminka vaří. 
 +  * Malujeme obrázek. 
 +  * Přišel s bratrem. 
 +  * Přišel na návštěvu. 
 +  * ZALOŽ SI NOVOU KARTU NA SLOVESA (NEBO NAPIŠ DO SEŠITU ČJ) 
 +  * 5. SLOVESA - říkají, co osoby, zvířata a věci dělají nebo co se s nimi děje. 
 +  * URČUJEME U NICH OSOBU, ČÍSLO, ČAS 
 +    * :!: M - narýsuj trjúhelník ABC : a=5cm, b=4cm, c=8cm 
 +    * (náčrt, konstrukce. Nezapomeň, že strana (např.a) leží naproti vrcholu (A) 
 +    * str. 56/2 
 + 
 +==== 11.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - vyskolňuj slova PES, KOČKA, KŮZLE  
 +  * např. 1. pád PES, KOČKA, KŮZLE 
 + 
 +          2. pád BEZ PSA, KOČKY, KŮZLETE 
 + 
 +  * Opiš: 1.Dnes navštívím babičku. 
 + 
 +          2.Zítra půjdu s Terezkou na výlet. 
 + 
 +          3.Narýsuj trojúhelník. 
 +  * Urči slovní druhy (nad slovo číslem) 
 +  * Vypiš podstatná jména  a urči u nich pád, číslo, rod. 
 +  * např. BABIČKU - 4.PÁD,č.j., rod ženský 
 +  * M - DOKONČI STR.55 
 + 
 + 
 +==== 10.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - do sešitu ČJ vypiš do sloupečku ze cv.1/str.16(hádanka) všechna podstatná jména, urči u nich PÁD A ČÍSLO 
 +  * :!: M - MINUTOVKY2- str.21/př.41, PRACOVNÍ SEŠIT str.54/3,4, str.55/1 
 + 
 + 
 +==== ÚT 9.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - DIKTÁT STR.14-můžeš text jen opsat(U PODSTATNÝCH JMEN URČI PÁD- napiš nad slovo) 
 +  * :!: M - str.53/4, str.54/1,
 + 
 +==== PO 8.6. ==== 
 + 
 +  * ČJ - str.16/2, str.16/1(hádanka)- nad všechna slova napiš číslem slovní druh+podlezadání barevně odliš rody podstatných jmen 
 +  * M - str.53/1,2,
 + 
 + 
 +===== 1.6. - 5.6. ===== 
 + 
 +==== PÁ 5.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - str.16/1 
 +  * M - str.52/1,
 +  * PRV - str. 46(prac.sešit) 
 + 
 + 
 +==== ČT 4.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - napiš a nauč se pádové otázky (buď do kartypokud máš založenou na PODSTATNÁ JMÉNA nebo do sešitu 
 +  * 1. pád          KDO? CO?               Petr, auto 
 +  * 2. pád (bez)    KOHO? ČEHO?   (bez)    Petra 
 +  * 3. pád (dám to) KOMU? ČEMU?   (dám to) Petrovi, autu 
 +  * 4. pád (vidím)  KOHO? CO?     (vidím)  Petra, auto 
 +  * 5. pád (oslovujeme, voláme)            Petře! auto! 
 +  * 6. pád (o)      KOM? ČEM?     (o)      Petrovi, autu 
 +  * 7. pád (s)      KÝM? ČÍM?     (s)      Petrem, autem 
 + 
 + 
 +==== ST 3.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - str.14/2,3, str.15/1,2,3(v básni Mrazíci urči všechny slovní druhy - nad slovo číslem) 
 +  * :!: M - str.51/1,2,3 (rýsuj do geometrického sešitu) 
 + 
 + 
 +==== ÚT 2.6. ==== 
 +  * ČJ - STR.14/1 
 +  * M - narýsuj trojúhelník: |AC|=4cm, |BC|=5cm, |AB|=6cm 
 +  * Udělej si nejprve od ruky náčrtek a popiš si délky úseček, ať víš, jak budeš postupovat 
 +  * AJ  
 + 
 + 
 +==== PO 1.6. ==== 
 +  * :!: ČJ - vyrábíme ke slovním druhům PŘEHLEDY INORMACÍ 
 +  * na kartu A5 (POLOVINA VÝKRESU A4) nebo do sešitu napiš : 
 +  * PODSTATNÁ JMÉNA 
 +  * názvy osob, zvířat věcí, vlastnosttí a dějů (můžeme si na ně ukázat TEN, TA, TO, TI, TY, TA) 
 +  * S VELKÝM POČÁTEČNÍM PÍSMENEM píšeme vlastní jména osob, zvířat, věcí dále pak názvy ulic, měst, náměstí, řek, hor, pohoří) 
 +  * (např. princezna Lada, řeka Vltava, město Brno ...) 
 +  * U PODSTATNÝCH JMEN URŘUJEME PÁD, ČÍSLO, ROD, VZOR 
 +  * ROD  
 +  * MUŽSKÝ (ten muž)  ŽENSKÝ (ta žena)   STŘEDNÍ (to dítě) 
 +  * :!: M - konstrukce trojúhelníku do sešitu geometrie pomocí pravítka,kružítka 
 +  * narýsuj trojúhelník ABC :|AB|= 4cm, |BC|=5cm, |AC|=7cm 
 +  * (postup v pracovním sešitě na str.23) 
 + 
 + 
 + 
 +====== 25.5. - 29.5. ====== 
 + 
 +===== 29.5. ===== 
 +  * ČJ - "Procvičujeme vyjmenovaná slova" str.28/Straka (u prvních třech vět urči slovní druhy - číslem nad slovo) 
 +  * M - str.49/4,5, str.50/1,2,
 +  * PRV - str.45/3, str. 46/5 
 + 
 +===== ČT 28.5. ===== 
 +  * ČJ - NAUČIT SE ŘADU SLOVNÍCH DRUHŮ ZPAMĚTI, JEJICH ČÍSLA, CHARAKTERISTIKU 
 +  * M - STR.49/1,2,
 + 
 +===== ST 27.5. ===== 
 +  * :!: PRV - str.44 (prac. sešit) 
 +  * :!: ČJ - STR.12 
 +  * :!: M - STR.48 
 + 
 +===== ÚT 26.5. ===== 
 +  * ČJ - NAPSAT DO SEŠITU  
 +  * ČÁSTICE  Uvozují věty, např. (Ať, Kéž, Nechť, Ano, Ne) 
 +  * CITOSLOVCE - Vyjadřují zvuky, např. (brrr, cink, frnk ...) 
 +  * {{:ucitel:homolova:trida:img_20200526_0002.pdf|}} 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +===== PO 25.5. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.11/3 
 +  * :!: M - str.45/1,3, str.47/1,
 + 
 +====== 18.5. - 22.5. ====== 
 + 
 + 
 + 
 +===== PÁ 22.5. ===== 
 +  * Milé děti, dnes nedostanete žádné úkoly. 
 +  * Nachystejte si věci na pondělí :-P 
 +  * Budete potřebovat : **ČJ, AJ, M, PRV, POUZDRO, ŽK,** 
 +  * KDO PSAL **DENÍK**, PŘINESTE ! 
 +  * **NEZAPOMEŇTE NA ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ** 
 +  * Moc se na Vás těším ;-) 
 + 
 + 
 +===== ČT 21.5. ===== 
 +  * :!: ČJ - napiš do sešitu ČJ  
 +  * SPOJKY - spojují slova a věty 
 +  * např. (a, i, ani, nebo, také, protože, že, aby, ale, když) 
 +  * :!: str.11/2 
 +  * :!: M - str.46/1, sloupec 
 + 
 + 
 +===== ST 20.5. ===== 
 +  * ČJ - str.10/2, doplňovačky str.28/"Mýdlo" 
 +  * M - str. 42/sloupec, str. 42/1,2 (výpočet, odpověď) 
 + 
 + 
 + 
 +===== ÚT 19.5. ===== 
 +  * :!: ČJ - Napiš do sešitu ČJ 
 +  * PŘEDLOŽKY stojí obvykle před podst.jménem (píšeme je zvášť) 
 +  * "Předložka před jménem rohožka" 
 +  * např. za, do, se, ke, v ... 
 +  * :!: str.10/1 
 +  * :!: M - str. 41/4,5 
 + 
 + 
 + 
 +==== PO 18.5. ==== 
 +  * ČJ - Napiš do sešitu ČJ  
 +  * :!: PŘÍSLOVCE - ODPOVÍDAJÍ NA OTÁZKY  
 +  * KAM?(doleva, doprava, zpátky) Zatoč doleva. 
 +  * KDE?(nahoře,dole,vlevo) Jdi vpravo. 
 +  * KDY? (zítra, ráno, večer)Zítra bude úterý. 
 +  * JAK? (dobře, tiše, krásně) Napsal jsem vše krásně. 
 +  * :!: STR.10/3 
 +  * :!: M - STR. 41/2,3,4 
 +  * PRV - str.43 - zkontroluj podle klíče 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +====== 11.5. - 15.5. ====== 
 + 
 +===== PÁ 15.5. ===== 
 +  * ČJ - str.10/1,2 
 +  * :!: M - str.40/1,
 + 
 + 
 +===== ČT 14.5. ===== 
 +  * :!:ČJ - str.9/5 
 +  * M - str. 39/1,2 
 +  * PRV - str. 41/10(kontrola podle klíče, zezadu sešitu) 
 + 
 + 
 +===== ST 13.5. ===== 
 + 
 +  * ČJ - str.9/4 
 +  * M - str.38/3,
 +  * PRV - str.41/9 (zkontroluj si podle klíče - zezadu sešitu) 
 + 
 + 
 +===== ÚT 12.5. ===== 
 +  * ČJ - str.9/3 
 +  * M - str.38/1,
 + 
 + 
 +==== PO 11.5. ==== 
 +  * :!: ČJ - do sešitu ČJ opiš 
 +  * SLOVESA - vyjadřují děj. Říkají, co osoby, zvířata a věci dělají. 
 +  * str. 9/1,2 
 +  * M - str. 38/sloupec 
 + 
 + 
 + 
 +  
 + 
 +====== 4.5. - 8.5. ====== 
 + 
 +:!: VYBRANÉ ÚKOLY PROSÍM POSÍLEJTE DO ČT 7.5. 
 + 
 +===== PÁ 8.5 ===== 
 +  * Státní svátek 
 + 
 +  
 +===== ČT 7.5. ===== 
 +  * DOBROVOLNÉ : POKRAČUJ V DENÍKU 
 +  * :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.28/1 
 +  * :!: M - str. 37/3,4 
 + 
 + 
 +===== ST 6.5. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.8/3 
 +  * :!: M - str.37/1,
 + 
 + 
 +===== ÚT 5.5. ===== 
 +  * ČJ - str.8/2 
 +  * M - str.37/sloupec 
 + 
 + 
 +===== PO 4.5. ===== 
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ opiš 
 +  * ČÍSLOVKY - 
 +  * VYJADŘUJÍ POČET, POŘADÍ NEBO KOLIKRÁT SE NĚCO VYSKYTUJE. 
 +  * PTÁME SE NA NĚ KOLIK? KOLIKÁTÝ? KOLIKRÁT? 
 +  * prac. sešit str.8/1 
 +  * M - str.36/5 
 + 
 + 
 + 
 +====== 27.4. - 1.5. ====== 
 +:!: VYBRANÉ ÚKOLY POSÍLEJTE PROSÍM DO ČT 30.4. 
 + 
 +===== PÁ 1.5. ===== 
 +  * Svátek práce 
 + 
 + 
 +===== ČT 30.4. ===== 
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ napiš 3 podstatná jména, 3 přídavná jména, 3 zájmena 
 +  * zopakuj si 
 +  * https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/slovni-druhy/urcujeme-slovni-druhy/cviceni1.html 
 +  * :!: M - str. 36/2 
 +  * zopakuj si 
 +  * http://matematika.hrou.cz/c/3.trida/mala-nasobilka 
 + 
 + 
 +===== ST 29.4. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.7/4 
 +  * M - str. 36/1 
 + 
 + 
 +===== ÚT 28.4. ===== 
 +  * ČJ - str.7/3 
 +  * :!: M - str.35/1,2,3,4 (VÝPOČET + ODPOVĚĎ) 
 + 
 + 
 +===== PO 27.4. ===== 
 + 
 + 
 +  * PRV - dobrovolné - vyzkoušejte  
 +  * https://redmonster.cz/prvouka 
 +  * M - pokud vám dělá problém nové učivo - podívejte se 
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=N0KDAp1lmIQ 
 +  * str.35/sloupec 
 +  * ČJ - dnes procvičujte vyjmenovaná slova online (vyberte si některý z výše uvedených odkazů) 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +====== 20.4. - 24.4. ====== 
 +:!: Označené úkoly zašlete prosím do pátku 24.4. 
 +  * POKUD NEMŮŽETE Z NĚJAKÝCH DŮVODŮ ÚKOLY POSÍLAT, DEJTE PROSÍM VĚDĚT. 
 + 
 +===== PÁ 24.4. ===== 
 +  * :!: M - str.34/3 
 +  * ZOPAKOVÁNÍ NÁVODU : 
 +  * U NÁSOBENÍ např. 3x20 - počítáme jako 3x2 a k výsledku přidáme 0 
 +  * tzn. 3x20=60 
 +  * U DĚLENÍ např. 140 : 20 - ODSTRANÍME U KAŽDÉHO ČÍSLA STEJNÝ POČET NUL - TÍM VZNIKNE JEDNODUCHÝ PŘÍKLAD 14:2 = 7 
 +  * PROČ? 14.10 : 2.10 - POČÍTÁME 14:2=7, 10:10=1, 7:1=7 
 +  * :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.24/C 
 + 
 + 
 +===== ČT 23.4. ===== 
 +  * ČJ - str.7/2 
 +  * M - str.34/1,
 +  * návod : 60x2= 6x10x2 = 120 (víme, že při sčítání a násobení si ČÍSLA MOHOU VYMĚNIT MÍSTA  - proto si můžeme zjednodušit na 6x2x10=120 (VYPOČÍTÁME TEDY 6X2 A PŘIDÁME K VÝSLEDKU 0) 
 +  * 60:20=3 (60 : 2x10 = 3) 
 +  * pro zopakování pomůže video 
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=LjvEVns76ck 
 + 
 +  
 + 
 + 
 +===== ST 22.4. ===== 
 +  * ČJ - napiš do sešitu ČJ 
 +  * ZÁJMENA - zastupují podst. jména nebo na ně ukazují 
 +  * (JÁ, TY, ON, ONA, ONO, MY, VY, ONI, MŮJ, TVŮJ, JEHO, JEJÍ, TEN , TA, TO, 
 +  * KDO, CO, JAKÝ, KTERÝ, ČÍ, NĚKDO, KAŽDÝ, ŽÁDNÝ 
 +  * :!: M - str.33/2 (dokonči) 
 +      
 + 
 + 
 +===== ÚT 21.4. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.6/3,5 
 +  * :!: M - str.33/1 
 +  * :!: M - str.33/2(1. sloupec - neodhaduj:-), jen vypočítej) 
 + 
 +===== PO 20.4. ===== 
 +  * ČJ - do sešitu ČJ napiš : 
 +  * PŘÍDAVNÁ JMÉNA 
 +  * vyjadřují vlastnosti podstatných jmen, ptáme se na ně JAKÝ? KTERÝ? ČÍ? 
 +  * např. červený, krásný, šikovný, maminčin .... 
 +  * str.6/cv.2 
 +  * M - str.32/1,
 + 
 + 
 +  
 +====== 13.4. - 17.4. ====== 
 +:!: Nezapomínejte prosím posílat označené úkoly ke kontrole (do pá 17.4.) 
 +===== PÁ 17.4. ===== 
 +  * :!: ČJ - sešitek "Procvičujeme vyjmenovaná slova" - str.24/b 
 +  * PRV - str.42/14 (ZKONTROLUJ SI PODLE KLÍČE) 
 + 
 +===== ČT 16.4. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.5/10,11 
 +  * :!: M - str. 31/1,3 
 + 
 + 
 +===== ST 15.4. ===== 
 +  * :!: ČJ - str.4/5,6,
 +  *:!: M - str.31/2, sloupec 
 + 
 +==== ÚT 14.4. ==== 
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ opiš : 
 +  * Podstatná jména jsou názvy 
 + 
 +  * osob : např. kominík,chlapec... 
 + 
 +  * zvířat :     zebra, kočka 
 + 
 +  * věcí :       lampa,stůl 
 + 
 +  * vlastností : pýcha, laskavost 
 + 
 +  * dějů :       plavání, vaření 
 + 
 +  * A MŮŽEME SI NA NĚ UKÁZAT TEN, TA, TO, TI, TY, TA 
 +  * :!: prac. sešit str. 4/cv. 4 
 +  * :!: M - str.30/1,2,
 + 
 +===== PO 13.4. ===== 
 +Velikonoční pondělí 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +====== 6.4. - 10.4. ====== 
 + 
 +===== **VE ČTVRTEK A V PÁTEK SI ,MILÉ DĚTI, ODPOČIŇTE !!!** ===== 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +===== ST 8.4. ===== 
 +  * PRV - str.37/1 - PRACUJ S UČEBNICÍ STR.51 (přečti si celou stranu, pak pracuj s oranžovým rámečkem dole - tam najdeš řešení. Znaky jsou seřazeny dokonce postupně podle fotografií v prac. sešitě) 
 +  * Zkontroluj si podle klíče (zezadu prac. sešitu str.2 - úplně nahoře :-)) 
 + 
 + 
 + 
 +==== ÚT 7.4. ==== 
 +  * :!:ČJ - str. 31/1 
 +  * :!: M - str.29/1,
 +  * <hi #ffc90e>Nápověda</hi>: 
 +  * <hi #b5e61d>2x1**0**=2**0**, protože 10+10=20</hi> 
 +  * <hi #b5e61d>PŘI NÁSOBENÍ **10** **PŘIDÁVÁME** K ČÍSLU **JEDNU NULU**</hi>  
 +  * <hi #b5e61d>2x1**00**=2**00**, protože 100+100=200</hi>  
 +  * <hi #b5e61d>PŘI NÁSOBENÍ **100** **PŘIDÁVÁME** K ČÍSLU **DVĚ NULY**</hi> 
 +  * <hi #7092be> 20:1**0**=2, protože 20=10+10</hi> 
 +  * <hi #7092be>PŘI DĚLENÍ **10** JEDNU NULU **UBÍRÁME** </hi> 
 +  * <hi #7092be>200:1**00**=2, protože 200=100+100 </hi>  
 +  * <hi #7092be>PŘI DĚLENÍ **100** DVĚ NULY **UBÍRÁME**</hi> 
 + 
 + 
 +===== PO 6.4. ===== 
 + 
 +  * :!:ČJ - str.30/1 
 +  *:!: M - str.26/4, str.27/1, str28/sloupec (KONTROLA U NÁSOBENÍ SE PROVÁDÍ DĚLENÍM A NAOPAK) 
 +  * např.** 2 x 8=16** zk: **16 : 8=2**  
 +  *** 21 : 3=7  zk: 7 x 3=21** 
 +  *DOBROVOLNÝ ÚKOL : POKRAČUJ VE SVÉM DENÍKU :-) 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +====== 30.3. - 3.4. ====== 
 + 
 +:!: **Vybrané úkoly opět pošlete prosím do so 4.4. na adresu homolova@zsuvoz.cz** 
 + 
 +===== PÁ 3.4. ===== 
 +:!: * ČJ - prac. sešit str. 29/3,4 (pouze dolňovačky) 
 + 
 +:!: * M - str. 26/2,3  
 + 
 + 
 +===== ČT 2.4. ===== 
 +  * ČJ - Napiš do sešitu s vyjmenovanými slovy : 
 +  * **VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z** 
 +  * BRZY (ale BRZIČKO) 
 +  * JAZYK 
 +  * NAZÝVAT SE 
 +  * RUZYNĚ 
 +  * prac. sešit str. 29/1 
 +  * PŘÍKLADY VĚT (můžeš opsat) 
 +  * Vstávám **brzy**. 
 +  * Náš mateřský **jazyk** **se nazývá** čeština. 
 +  * **Ruzyně** je část Prahy. 
 +  * M - STR.26/1 
 + 
 + 
 +===== ST 1.4. ===== 
 + 
 +PRV - ZKUS SI ZOPAKOVAT 
 +  * http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm 
 +  * http://rysava.websnadno.cz/prvouka_3.roc/hodiny1.htm 
 + 
 + 
 + 
 +===== ÚT 31.3. ===== 
 + 
 + :!:  * ČJ - sešitek PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA STR.24/a 
 + 
 + 
 + :!:  * M - str.22/1 (povinný 1. sloupec) 
 +  *** Nejdříve vypočítej závorku** 
 + 
 + 
 + 
 +===== PO 30.3. ===== 
 + 
 +  * **ČJ** - **Zopakuj si řadu vyjmenovaných slov** 
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I* https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I 
 +  * ÚKOLY DOBROVOLNÉ: ČTI KNIHU, POKRAČUJ VE SVÉM DENÍKU NEBO ZAČNI DENÍK PSÁT 
 +  * **M** - str.20/1 (povinné pouze dva sloupečky), zbytek příkladu - DOBROVOLNĚ 
 + 
 +KONTROLA ÚKOLU Z PRV: 
 +  * BÝK, KRÁVA, TELE 
 +  *** SRNEC, SRNA, SRNČE** 
 +  *KOHOUT, SLEPICE, KUŘE 
 +  *BERAN, OVCE, JEHNĚ 
 +  ***VEPŘ, PRASNICE, SELE** 
 +  ***HOUSER, HUSA, HOUSE** 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +====== 23.3. - 27.3. ====== 
 + 
 + 
 +**:!: VYBRANÉ ÚKOLY (NASKENOVANÉ NEBO VYFOCENÉ) POSÍLEJTE NA ADRESU __homolova@zsuvoz.cz__  do so 28.3. 
 + ** 
 + 
 +===== PÁ 27.4. ===== 
 + 
 +  * ČJ - :!: DOKONČI SVŮJ PSACÍ ÚKOL A POŠLI 
 +  * M - :!: str.19/1 (PROSÍM FOTO, SKEN) 
 +  * PRV - prac. sešit str.39/4 (obrázky k vystřižení jsou jako příloha vzadu s sešitu) 
 + 
 +===== ČT 26.4. ===== 
 + 
 +ČJ  
 +  * prac. sešit str. 28/1,2 
 +  * POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU 
 + 
 +M  
 +  * :!: str.17/3 (BEZ KONTROLY), str.18/1 (BEZ KONTROLY) (PROSÍM FOTO, SKEN DO SO) 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +===== ST 25.4. ===== 
 + 
 +ČJ -  
 +  *:!: prac. sešit str.27/1,2,3 **(PROSÍM FOTO NEBO SKEN DO SO)** 
 +  *POZOR NA **VISEL**(visí např. prádlo na šńůře)x **VYSEL** (seminka na záhon) 
 +  *pokračuj ve svém psacím úkolu 
 + 
 +M -  
 +  * str.17/4 (pouze výpočet + odpověď) 
 +  * :!: str. 18/2 - BEZ ZKOUŠKY (PROSÍM FOTO DO SO) 
 + 
 + 
 + 
 +===== ÚT 24.4. ===== 
 + 
 +ČJ - zkus se pomalu podle videa naučit řadu vyjmenovaných slov 
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I 
 +  * Do sešitu nalep zbývající vyjmenovaná slova 
 +  * POVYK 
 +  * VÝHEŇ 
 +  * SLOVA S PŘEDPONOU VY- VÝ-, PŘIPIŠ  - vyběhnout, vyskočit, vymalovat, vykřiknout, vystříhnout 
 +  * POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU (3 věty do deníku NEBO 5 min přepis NEBO tvorba příběhu :-)) 
 +  
 + 
 +M  
 +  * str. 16/sloupec 
 +  * DOBROÚKOL (dobrovolný) PRO ŠIKULKY : str.17/2 
 + 
 + 
 + 
 + 
 +===== **PO 23.3.** ===== 
 + 
 + 
 +ČJ - Do sešitu vyjmenovaná slova nalep další tři obrázky  a opiš k nim slova příbuzná 
 +  * VYDRA - VYDŘÍ (mládě) 
 +  * VÝR - VÝŘÍ (houkání) 
 +  * VYŽLE (velmi hubený člověk, mládě štíhlého loveckého psa) 
 +pracovní sešit str.26/1,2 (pouze doplňovačky) 
 + 
 +:!:**NYNÍ SI __VYBER__ PSACÍ ÚKOL,NA KONCI TÝDNE POŠLI SKEN NEBO FOTO SVÉ PRÁCE ZE PSANÍ, KTEROU SIS VYBRAL** 
 + 
 + 
 +  * a)TRÉNINK PSANÍ 5min (z doplňovaček vyber již opravené cvičení) - 5 min přepisuj 
 +  * b)Napiš tři věty do svého deníku  
 +  * c)Napiš příběh (báseň), ve kterém použiješ všechna vyjmenovaná slova po V 
 + 
 + 
 +M - STR.16/1,
 + 
 +PRV - prac. sešit str.36/ přečti modrý rámeček, vypracuj úkol č.1 
 + 
 + 
 + 
 +====== **16.3. - 20.3.** ====== 
 + 
 +**M** 
 +  * VYPRACOVAT PRACOVNÍ LISTY (NÁSOBILKA + PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ) 
 +  * PRACOVNÍ SEŠIT STR.12(DOKONČIT), STR. 13 CELÁ, STR.14 CELÁ (POZOR! ZÁVORKA MÁ VŽDY PŘEDNOST). STR. 15 /1,3, SLOUPEC 
 + 
 + 
 +**ČJ** 
 + 
 +Do sešitu s vyjmenovanými slovy napsat rozdíly 
 + 
 +  * **VÝT** (na měsíc) X **VÍT** (věneček) 
 + 
 +  * **VÝŠKA** (něco je vysoko) X **VÍŽKA** (VĚŽIČKA) 
 + 
 +PRACOVNÍ SEŠIT STR. 24 
 + 
 +DO SEŠITU S VYJMENOVANÝMI SLOVY PŘIPSAT NALEPIT DALŠÍ OBRÁZKY A PŘIPSAT SLOVA PŘÍBUZNÁ 
 + 
 +**VÝSKAT** - ZAVÝSKNUTÍ, VÝSKOT, VÝSKÁNÍ 
 + 
 +**ZVYKAT** - ZLOZVYK (okusovat si nehty), ZVYK (vánoční, velikonoční), OBVYKLE, NÁVYK (umývání rukou) 
 + 
 +**ŽVÝKAT** - ŽVÝKAČKA, PŘEŽVÝKAVEC (kráva) 
 + 
 + 
 +PRACOVNÍ SEŠIT STR. 25 
 + 
 +SEŠITEK "**PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA**" 
 +  * postupně opakujeme, doplňujeme vynechaná cvičení  
 +  * po str.9 - všechna cvičení doplnit (zezadu sešitku je klíč - rodiče nebo i děti samy mohou zkontrolovat i opravit (PROSÍM ZELENOU BARVOU - ABYCHOM ROZLIŠILI MOJE OPRAVY) 
 + 
 + 
 +====== **11.3. - 13.3.** ====== 
 + 
 + 
 +**M**  
 +  * pracovní sešit str. 10 celá 
 +  * (POSTUP ZAOKROUHLOVÁNÍ NA 100 : NAPŘ. U ČÍSLA 525 SI PODTRHNEME ŘÁD STOVEK, ŘÁD DESÍTEK ROZHODNE, ZDA ZAOKROUHLUJEME NAHORU NEBO DOLŮ. V TOMTO PŘÍPADĚ ZAOKROUHLÍME NA 500. 
 + 
 +  * str. 11 (u příkladů 1,2 bez kontroly) 
 +  * str. 12/1,3 
 + 
 +**ČJ**  
 +    * do sešitu vyjmenovaná slova nalepit sloupec vyjmenovaných slov po V + nalepit obrázky vyjmenovaných slov tak jak jsme zvyklí 
 +    * K obrázkům VY, VYSOKÝ, VÝT napsat tato slova příbuzná: 
 +    * VY : VYKÁNÍ, VYKAT 
 +    * VYSOKÝ : VÝŠKA, VYSOČINA, ZVYSOKA,POVYŠOVAT SE, VYŠEHRAD 
 +    * VÝT : ZAVÝT, VYTÍ 
 + 
 +K VYJMENOVANÝM SLOVŮM PO S PŘIPSAT TATO SLOVA PŘÍBUZNÁ (K OBRÁZKŮM - DĚTI VÍ KAM) 
 +  * SYN : SYNOVEC, ZLOSYN 
 +  * SYTÝ : NASYCENÝ 
 +  * SÝR : SÝROVÝ, SYREČEK, SYROVÁTKA 
 +  * SYROVÝ: SYROVINKA 
 +  * SYCHRAVÝ : SYCHRAVO 
 +  * USYCHAT : VYSYCHAT 
 +  * SÝKORA : SÝKORKA 
 +  * SÝČEK : NESÝČKUJ 
 +  * SYSEL : SYSLIT  (SHROMAŽĎOVAT SI NĚCO) 
 +  * SYČET: SYKOT, ZASYKNUL, SYČÁK 
 +  * SYPAT : ZÁSYP, SYPKÝ, SÝPKA, OSYPKY, PŘESÝPACÍ 
 + 
 +(VÝZNAM TĚCHTO SLOV DĚTI ZNAJÍ - DĚLALI JSME SPOUSTU CVIČENÍ, HER, UKAZOVALI JSME SI NA INTERNETU OBRÁZKY)