Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
Poslední revizeObě strany příští revize
ucitel:homolova:trida:probrane_ucivo [2019/06/13 11:17] homolovaucitel:homolova:trida:probrane_ucivo [2020/06/25 10:43] homolova
Řádek 1: Řádek 1:
  
-**PROBRANÉ UČIVO**+====== PROBRANÉ UČIVO ======
  
-**PONDĚLÍ 10.6.** 
-  * ČJ - procvičování slovních druhů  
-  * M - prac. sešit str. 30/1,2,3, násobilka 6 
  
-**ÚTERÝ 11.6.** +https://www.umimecesky.cz/
-  * ČJ - OPAKOVÁNÍ UČIVA (párové souhlásky, psaní ú/ů, skupiny bě, pě , mě, dě, tě, ně, tvrdé, měkké slabiky) +
-  * M - opakování násobilky, prac. listy+
  
-**STŘEDA 12.6.** +http://cestina.hrou.cz/
-  * ČJ - Diktát, opakování +
-  * M - pracovní sešit str. 31+
  
-**ČTVRTEK 13.6.** +https://skolakov.eu/cesky-jazyk-3-trida
-  * ČJ - PRACOVNÍ SEŠIT STR.60 +
-  * M - PRACOVNÍ SEŠIT STR.32/4, STR.34/5, STR.35/4, STR. 37/4+
  
 +https://skolakov.eu/matematika-3-t  * Nečíslovaný seznamrida
 +
 +http://matematika.hrou.cz/
 +
 +**<hi #ff7f27>ZADANOU PRÁCI Z AJ NELEZNETE V SEKCI AJ 3.B
 +</hi>**
 +====== 22.6. - 26.6. ======
 +===== PÁ 26.6. =====
 +  * Milé děti, vše jste zvládly :-). Kdo neposlal závěrečné opakování (úkoly ze čtvrtka), učiňte tak prosím.
 +  * Pokud si přijdete v úterý pro vysvědčení, nezapomeňte si prosím ROUŠKU A ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ 
 +  * BUDEME SE NA VÁS MOC TĚŠIT :-)
 +
 +
 +===== ČT 25.6. =====
 +  * :!: STR.41/1,2,3(u úkolu č.3 vynecháváme úkol označený a))
 +  * :!: STR. 61 (ÚKOLY Č. 2,3 - NEPOVINNÉ)
 +
 +===== ST 24.6. =====
 +  * ČJ - STR.38/1 (POUZE DOPLŇOVAČKA)+ VYHLEDEJ SLOVESA A PODTRHNI VLNOVKOU, STR.39/1
 +  * ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICE
 +  * PODMĚT (PTÁME SE KDO? CO?, ZNAČÍME ZKRATKOU PO, PODTRHÁVÁME ROVNOU ČAROU)
 +  * PŘÍSUDEK (PTÁME SE CO DĚLÁ? ZNAČÍME ZKRATKOU PŘ, PODTRHÁVÁME VLNOVKOU)
 +  * Např. KÁŤA ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU.
 +  * KDO? CO? ZPÍVÁ V DĚTSKÉM SBORU? - KÁŤA (PO)
 +  * CO DĚLÁ KÁŤA? - ZPÍVÁ (PŘ)
 +  * M - STR. 60/2
 +
 +===== ÚT 23.6. =====
 +  * ČJ - STR.36/1,3, STR.37/1,2,3
 +
 +===== PO 22.6. =====
 +  * ČJ - STR.35
 +  * PRV - STR.47
 +
 +
 +====== 15.6. - 19.6. ======
 +===== 19.6. =====
 +  * ČJ - STR.34
 +
 +===== 18.6. =====
 +  * :!: ČJ - STR.33
 +  * :!: M - STR.59, MINUTOVKY2 STR.26/51
 +
 +===== ST 17.6. =====
 +  * :!: ČJ - PRAC. SEŠIT STR. 32
 +  * :!: M - STR.58/3
 +
 +===== ÚT 16.6. =====
 +  * ČJ - Do karty "SLOVESA" zapsat
 +  * ČAS - PŘÍTOMNÝ (cvičí), MINULÝ (cvičil), BUDOUCÍ (bude cvičit)
 +  * do sešitu ČJ opiš do sloupečku slovesa a urči u nich OSOBU, ČÍSLO, ČAS
 +  * HRABE, ŠTĚKAJÍ,VODÍM, HRAJEME, VRČÍŠ, SKÁČETE 
 +  * (např. hrabe - 3.os.,č.j.,čas přítomný)
 +  * M - STR.57/1, 58/1,2
 +
 +
 +===== PO 15.6. =====
 +  * ČJ - připiš do karty "SLOVESA"
 +  * ČASOVÁNÍ SLOVES
 +  * ČÍSLO JEDNOTNÉ
 +  * 1.osoba JÁ čtu
 +  * 2.osoba TY čteš
 +  * 3.osoba ON čte,ONA čte, ONO čte
 +  * ČÍSLO MNOŽNÉ
 +  * 1.osoba MY čteme
 +  * 2.osoba VY čtete
 +  * 3.osoba ONI čtou, ONY čtou, ONA čtou
 +  * Do sešitu vyčasuj sloveso PLAVAT
 +  * M - str. 56/3., str. 57/2,3
 +
 +
 +
 +
 +
 +===== 8.6. - 12.6. =====
 +==== PÁ 12.6. ====
 +  * :!: ČJ - URČI PÁDY U PODST. JMEN :
 +  * Vidím světlo.
 +  * Maminka vaří.
 +  * Malujeme obrázek.
 +  * Přišel s bratrem.
 +  * Přišel na návštěvu.
 +  * ZALOŽ SI NOVOU KARTU NA SLOVESA (NEBO NAPIŠ DO SEŠITU ČJ)
 +  * 5. SLOVESA - říkají, co osoby, zvířata a věci dělají nebo co se s nimi děje.
 +  * URČUJEME U NICH OSOBU, ČÍSLO, ČAS
 +    * :!: M - narýsuj trjúhelník ABC : a=5cm, b=4cm, c=8cm
 +    * (náčrt, konstrukce. Nezapomeň, že strana (např.a) leží naproti vrcholu (A)
 +    * str. 56/2
 +
 +==== 11.6. ====
 +  * :!: ČJ - vyskolňuj slova PES, KOČKA, KŮZLE 
 +  * např. 1. pád PES, KOČKA, KŮZLE
 +
 +          2. pád BEZ PSA, KOČKY, KŮZLETE
 +
 +  * Opiš: 1.Dnes navštívím babičku.
 +
 +          2.Zítra půjdu s Terezkou na výlet.
 +
 +          3.Narýsuj trojúhelník.
 +  * Urči slovní druhy (nad slovo číslem)
 +  * Vypiš podstatná jména  a urči u nich pád, číslo, rod.
 +  * např. BABIČKU - 4.PÁD,č.j., rod ženský
 +  * M - DOKONČI STR.55
 +
 +
 +==== 10.6. ====
 +  * :!: ČJ - do sešitu ČJ vypiš do sloupečku ze cv.1/str.16(hádanka) všechna podstatná jména, urči u nich PÁD A ČÍSLO
 +  * :!: M - MINUTOVKY2- str.21/př.41, PRACOVNÍ SEŠIT str.54/3,4, str.55/1
 +
 +
 +==== ÚT 9.6. ====
 +  * :!: ČJ - DIKTÁT STR.14-můžeš text jen opsat(U PODSTATNÝCH JMEN URČI PÁD- napiš nad slovo)
 +  * :!: M - str.53/4, str.54/1,2
 +
 +==== PO 8.6. ====
 +
 +  * ČJ - str.16/2, str.16/1(hádanka)- nad všechna slova napiš číslem slovní druh+podlezadání barevně odliš rody podstatných jmen
 +  * M - str.53/1,2,3
 +
 +
 +===== 1.6. - 5.6. =====
 +
 +==== PÁ 5.6. ====
 +  * :!: ČJ - str.16/1
 +  * M - str.52/1,2
 +  * PRV - str. 46(prac.sešit)
 +
 +
 +==== ČT 4.6. ====
 +  * :!: ČJ - napiš a nauč se pádové otázky (buď do karty, pokud máš založenou na PODSTATNÁ JMÉNA nebo do sešitu
 +  * 1. pád          KDO? CO?               Petr, auto
 +  * 2. pád (bez)    KOHO? ČEHO?   (bez)    Petra
 +  * 3. pád (dám to) KOMU? ČEMU?   (dám to) Petrovi, autu
 +  * 4. pád (vidím)  KOHO? CO?     (vidím)  Petra, auto
 +  * 5. pád (oslovujeme, voláme)            Petře! auto!
 +  * 6. pád (o)      KOM? ČEM?     (o)      Petrovi, autu
 +  * 7. pád (s)      KÝM? ČÍM?     (s)      Petrem, autem
 +
 +
 +==== ST 3.6. ====
 +  * :!: ČJ - str.14/2,3, str.15/1,2,3(v básni Mrazíci urči všechny slovní druhy - nad slovo číslem)
 +  * :!: M - str.51/1,2,3 (rýsuj do geometrického sešitu)
 +
 +
 +==== ÚT 2.6. ====
 +  * ČJ - STR.14/1
 +  * M - narýsuj trojúhelník: |AC|=4cm, |BC|=5cm, |AB|=6cm
 +  * Udělej si nejprve od ruky náčrtek a popiš si délky úseček, ať víš, jak budeš postupovat
 +  * AJ 
 +
 +
 +==== PO 1.6. ====
 +  * :!: ČJ - vyrábíme ke slovním druhům PŘEHLEDY INORMACÍ
 +  * na kartu A5 (POLOVINA VÝKRESU A4) nebo do sešitu napiš :
 +  * PODSTATNÁ JMÉNA
 +  * názvy osob, zvířat věcí, vlastnosttí a dějů (můžeme si na ně ukázat TEN, TA, TO, TI, TY, TA)
 +  * S VELKÝM POČÁTEČNÍM PÍSMENEM píšeme vlastní jména osob, zvířat, věcí dále pak názvy ulic, měst, náměstí, řek, hor, pohoří)
 +  * (např. princezna Lada, řeka Vltava, město Brno ...)
 +  * U PODSTATNÝCH JMEN URŘUJEME PÁD, ČÍSLO, ROD, VZOR
 +  * ROD 
 +  * MUŽSKÝ (ten muž)  ŽENSKÝ (ta žena)   STŘEDNÍ (to dítě)
 +  * :!: M - konstrukce trojúhelníku do sešitu geometrie pomocí pravítka,kružítka
 +  * narýsuj trojúhelník ABC :|AB|= 4cm, |BC|=5cm, |AC|=7cm
 +  * (postup v pracovním sešitě na str.23)
 +
 +
 +
 +====== 25.5. - 29.5. ======
 +
 +===== 29.5. =====
 +  * ČJ - "Procvičujeme vyjmenovaná slova" str.28/Straka (u prvních třech vět urči slovní druhy - číslem nad slovo)
 +  * M - str.49/4,5, str.50/1,2,4
 +  * PRV - str.45/3, str. 46/5
 +
 +===== ČT 28.5. =====
 +  * ČJ - NAUČIT SE ŘADU SLOVNÍCH DRUHŮ ZPAMĚTI, JEJICH ČÍSLA, CHARAKTERISTIKU
 +  * M - STR.49/1,2,3
 +
 +===== ST 27.5. =====
 +  * :!: PRV - str.44 (prac. sešit)
 +  * :!: ČJ - STR.12
 +  * :!: M - STR.48
 +
 +===== ÚT 26.5. =====
 +  * ČJ - NAPSAT DO SEŠITU 
 +  * ČÁSTICE  Uvozují věty, např. (Ať, Kéž, Nechť, Ano, Ne)
 +  * CITOSLOVCE - Vyjadřují zvuky, např. (brrr, cink, frnk ...)
 +  * {{:ucitel:homolova:trida:img_20200526_0002.pdf|}}
 +
 +
 +
 +
 +
 +===== PO 25.5. =====
 +  * :!: ČJ - str.11/3
 +  * :!: M - str.45/1,3, str.47/1,3
 +
 +====== 18.5. - 22.5. ======
 +
 +
 +
 +===== PÁ 22.5. =====
 +  * Milé děti, dnes nedostanete žádné úkoly.
 +  * Nachystejte si věci na pondělí :-P
 +  * Budete potřebovat : **ČJ, AJ, M, PRV, POUZDRO, ŽK,**
 +  * KDO PSAL **DENÍK**, PŘINESTE !
 +  * **NEZAPOMEŇTE NA ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ**
 +  * Moc se na Vás těším ;-)
 +
 +
 +===== ČT 21.5. =====
 +  * :!: ČJ - napiš do sešitu ČJ 
 +  * SPOJKY - spojují slova a věty
 +  * např. (a, i, ani, nebo, také, protože, že, aby, ale, když)
 +  * :!: str.11/2
 +  * :!: M - str.46/1, sloupec
 +
 +
 +===== ST 20.5. =====
 +  * ČJ - str.10/2, doplňovačky str.28/"Mýdlo"
 +  * M - str. 42/sloupec, str. 42/1,2 (výpočet, odpověď)
 +
 +
 +
 +===== ÚT 19.5. =====
 +  * :!: ČJ - Napiš do sešitu ČJ
 +  * PŘEDLOŽKY stojí obvykle před podst.jménem (píšeme je zvášť)
 +  * "Předložka před jménem rohožka"
 +  * např. za, do, se, ke, v ...
 +  * :!: str.10/1
 +  * :!: M - str. 41/4,5
 +
 +
 +
 +==== PO 18.5. ====
 +  * ČJ - Napiš do sešitu ČJ 
 +  * :!: PŘÍSLOVCE - ODPOVÍDAJÍ NA OTÁZKY 
 +  * KAM?(doleva, doprava, zpátky) Zatoč doleva.
 +  * KDE?(nahoře,dole,vlevo) Jdi vpravo.
 +  * KDY? (zítra, ráno, večer)Zítra bude úterý.
 +  * JAK? (dobře, tiše, krásně) Napsal jsem vše krásně.
 +  * :!: STR.10/3
 +  * :!: M - STR. 41/2,3,4
 +  * PRV - str.43 - zkontroluj podle klíče
 +
 +
 +
 +
 +====== 11.5. - 15.5. ======
 +
 +===== PÁ 15.5. =====
 +  * ČJ - str.10/1,2
 +  * :!: M - str.40/1,2
 +
 +
 +===== ČT 14.5. =====
 +  * :!:ČJ - str.9/5
 +  * M - str. 39/1,2
 +  * PRV - str. 41/10(kontrola podle klíče, zezadu sešitu)
 +
 +
 +===== ST 13.5. =====
 +
 +  * ČJ - str.9/4
 +  * M - str.38/3,4
 +  * PRV - str.41/9 (zkontroluj si podle klíče - zezadu sešitu)
 +
 +
 +===== ÚT 12.5. =====
 +  * ČJ - str.9/3
 +  * M - str.38/1,2
 +
 +
 +==== PO 11.5. ====
 +  * :!: ČJ - do sešitu ČJ opiš
 +  * SLOVESA - vyjadřují děj. Říkají, co osoby, zvířata a věci dělají.
 +  * str. 9/1,2
 +  * M - str. 38/sloupec
 +
 +
 +
 + 
 +
 +====== 4.5. - 8.5. ======
 +
 +:!: VYBRANÉ ÚKOLY PROSÍM POSÍLEJTE DO ČT 7.5.
 +
 +===== PÁ 8.5 =====
 +  * Státní svátek
 +
 + 
 +===== ČT 7.5. =====
 +  * DOBROVOLNÉ : POKRAČUJ V DENÍKU
 +  * :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.28/1
 +  * :!: M - str. 37/3,4
 +
 +
 +===== ST 6.5. =====
 +  * :!: ČJ - str.8/3
 +  * :!: M - str.37/1,2
 +
 +
 +===== ÚT 5.5. =====
 +  * ČJ - str.8/2
 +  * M - str.37/sloupec
 +
 +
 +===== PO 4.5. =====
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ opiš
 +  * ČÍSLOVKY -
 +  * VYJADŘUJÍ POČET, POŘADÍ NEBO KOLIKRÁT SE NĚCO VYSKYTUJE.
 +  * PTÁME SE NA NĚ KOLIK? KOLIKÁTÝ? KOLIKRÁT?
 +  * prac. sešit str.8/1
 +  * M - str.36/5
 +
 +
 +
 +====== 27.4. - 1.5. ======
 +:!: VYBRANÉ ÚKOLY POSÍLEJTE PROSÍM DO ČT 30.4.
 +
 +===== PÁ 1.5. =====
 +  * Svátek práce
 +
 +
 +===== ČT 30.4. =====
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ napiš 3 podstatná jména, 3 přídavná jména, 3 zájmena
 +  * zopakuj si
 +  * https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/slovni-druhy/urcujeme-slovni-druhy/cviceni1.html
 +  * :!: M - str. 36/2
 +  * zopakuj si
 +  * http://matematika.hrou.cz/c/3.trida/mala-nasobilka
 +
 +
 +===== ST 29.4. =====
 +  * :!: ČJ - str.7/4
 +  * M - str. 36/1
 +
 +
 +===== ÚT 28.4. =====
 +  * ČJ - str.7/3
 +  * :!: M - str.35/1,2,3,4 (VÝPOČET + ODPOVĚĎ)
 +
 +
 +===== PO 27.4. =====
 +
 +
 +  * PRV - dobrovolné - vyzkoušejte 
 +  * https://redmonster.cz/prvouka
 +  * M - pokud vám dělá problém nové učivo - podívejte se
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=N0KDAp1lmIQ
 +  * str.35/sloupec
 +  * ČJ - dnes procvičujte vyjmenovaná slova online (vyberte si některý z výše uvedených odkazů)
 +
 +
 +
 +
 +
 +====== 20.4. - 24.4. ======
 +:!: Označené úkoly zašlete prosím do pátku 24.4.
 +  * POKUD NEMŮŽETE Z NĚJAKÝCH DŮVODŮ ÚKOLY POSÍLAT, DEJTE PROSÍM VĚDĚT.
 +
 +===== PÁ 24.4. =====
 +  * :!: M - str.34/3
 +  * ZOPAKOVÁNÍ NÁVODU :
 +  * U NÁSOBENÍ např. 3x20 - počítáme jako 3x2 a k výsledku přidáme 0
 +  * tzn. 3x20=60
 +  * U DĚLENÍ např. 140 : 20 - ODSTRANÍME U KAŽDÉHO ČÍSLA STEJNÝ POČET NUL - TÍM VZNIKNE JEDNODUCHÝ PŘÍKLAD 14:2 = 7
 +  * PROČ? 14.10 : 2.10 - POČÍTÁME 14:2=7, 10:10=1, 7:1=7
 +  * :!: ČJ - DOPLŇOVAČKY STR.24/C
 +
 +
 +===== ČT 23.4. =====
 +  * ČJ - str.7/2
 +  * M - str.34/1,2
 +  * návod : 60x2= 6x10x2 = 120 (víme, že při sčítání a násobení si ČÍSLA MOHOU VYMĚNIT MÍSTA  - proto si můžeme zjednodušit na 6x2x10=120 (VYPOČÍTÁME TEDY 6X2 A PŘIDÁME K VÝSLEDKU 0)
 +  * 60:20=3 (60 : 2x10 = 3)
 +  * pro zopakování pomůže video
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=LjvEVns76ck
 +
 + 
 +
 +
 +===== ST 22.4. =====
 +  * ČJ - napiš do sešitu ČJ
 +  * ZÁJMENA - zastupují podst. jména nebo na ně ukazují
 +  * (JÁ, TY, ON, ONA, ONO, MY, VY, ONI, MŮJ, TVŮJ, JEHO, JEJÍ, TEN , TA, TO,
 +  * KDO, CO, JAKÝ, KTERÝ, ČÍ, NĚKDO, KAŽDÝ, ŽÁDNÝ
 +  * :!: M - str.33/2 (dokonči)
 +     
 +
 +
 +===== ÚT 21.4. =====
 +  * :!: ČJ - str.6/3,5
 +  * :!: M - str.33/1
 +  * :!: M - str.33/2(1. sloupec - neodhaduj:-), jen vypočítej)
 +
 +===== PO 20.4. =====
 +  * ČJ - do sešitu ČJ napiš :
 +  * PŘÍDAVNÁ JMÉNA
 +  * vyjadřují vlastnosti podstatných jmen, ptáme se na ně JAKÝ? KTERÝ? ČÍ?
 +  * např. červený, krásný, šikovný, maminčin ....
 +  * str.6/cv.2
 +  * M - str.32/1,2
 +
 +
 + 
 +====== 13.4. - 17.4. ======
 +:!: Nezapomínejte prosím posílat označené úkoly ke kontrole (do pá 17.4.)
 +===== PÁ 17.4. =====
 +  * :!: ČJ - sešitek "Procvičujeme vyjmenovaná slova" - str.24/b
 +  * PRV - str.42/14 (ZKONTROLUJ SI PODLE KLÍČE)
 +
 +===== ČT 16.4. =====
 +  * :!: ČJ - str.5/10,11
 +  * :!: M - str. 31/1,3
 +
 +
 +===== ST 15.4. =====
 +  * :!: ČJ - str.4/5,6,8
 +  *:!: M - str.31/2, sloupec
 +
 +==== ÚT 14.4. ====
 +  * ČJ - Do sešitu ČJ opiš :
 +  * Podstatná jména jsou názvy
 +
 +  * osob : např. kominík,chlapec...
 +
 +  * zvířat :     zebra, kočka
 +
 +  * věcí :       lampa,stůl
 +
 +  * vlastností : pýcha, laskavost
 +
 +  * dějů :       plavání, vaření
 +
 +  * A MŮŽEME SI NA NĚ UKÁZAT TEN, TA, TO, TI, TY, TA
 +  * :!: prac. sešit str. 4/cv. 4
 +  * :!: M - str.30/1,2,3
 +
 +===== PO 13.4. =====
 +Velikonoční pondělí
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +====== 6.4. - 10.4. ======
 +
 +===== **VE ČTVRTEK A V PÁTEK SI ,MILÉ DĚTI, ODPOČIŇTE !!!** =====
 +
 +
 +
 +
 +===== ST 8.4. =====
 +  * PRV - str.37/1 - PRACUJ S UČEBNICÍ STR.51 (přečti si celou stranu, pak pracuj s oranžovým rámečkem dole - tam najdeš řešení. Znaky jsou seřazeny dokonce postupně podle fotografií v prac. sešitě)
 +  * Zkontroluj si podle klíče (zezadu prac. sešitu str.2 - úplně nahoře :-))
 +
 +
 +
 +==== ÚT 7.4. ====
 +  * :!:ČJ - str. 31/1
 +  * :!: M - str.29/1,2
 +  * <hi #ffc90e>Nápověda</hi>:
 +  * <hi #b5e61d>2x1**0**=2**0**, protože 10+10=20</hi>
 +  * <hi #b5e61d>PŘI NÁSOBENÍ **10** **PŘIDÁVÁME** K ČÍSLU **JEDNU NULU**</hi> 
 +  * <hi #b5e61d>2x1**00**=2**00**, protože 100+100=200</hi> 
 +  * <hi #b5e61d>PŘI NÁSOBENÍ **100** **PŘIDÁVÁME** K ČÍSLU **DVĚ NULY**</hi>
 +  * <hi #7092be> 20:1**0**=2, protože 20=10+10</hi>
 +  * <hi #7092be>PŘI DĚLENÍ **10** JEDNU NULU **UBÍRÁME** </hi>
 +  * <hi #7092be>200:1**00**=2, protože 200=100+100 </hi> 
 +  * <hi #7092be>PŘI DĚLENÍ **100** DVĚ NULY **UBÍRÁME**</hi>
 +
 +
 +===== PO 6.4. =====
 +
 +  * :!:ČJ - str.30/1
 +  *:!: M - str.26/4, str.27/1, str28/sloupec (KONTROLA U NÁSOBENÍ SE PROVÁDÍ DĚLENÍM A NAOPAK)
 +  * např.** 2 x 8=16** zk: **16 : 8=2** 
 +  *** 21 : 3=7  zk: 7 x 3=21**
 +  *DOBROVOLNÝ ÚKOL : POKRAČUJ VE SVÉM DENÍKU :-)
 +
 +
 +
 +
 +====== 30.3. - 3.4. ======
 +
 +:!: **Vybrané úkoly opět pošlete prosím do so 4.4. na adresu homolova@zsuvoz.cz**
 +
 +===== PÁ 3.4. =====
 +:!: * ČJ - prac. sešit str. 29/3,4 (pouze dolňovačky)
 +
 +:!: * M - str. 26/2,
 +
 +
 +===== ČT 2.4. =====
 +  * ČJ - Napiš do sešitu s vyjmenovanými slovy :
 +  * **VYJMENOVANÁ SLOVA PO Z**
 +  * BRZY (ale BRZIČKO)
 +  * JAZYK
 +  * NAZÝVAT SE
 +  * RUZYNĚ
 +  * prac. sešit str. 29/1
 +  * PŘÍKLADY VĚT (můžeš opsat)
 +  * Vstávám **brzy**.
 +  * Náš mateřský **jazyk** **se nazývá** čeština.
 +  * **Ruzyně** je část Prahy.
 +  * M - STR.26/1
 +
 +
 +===== ST 1.4. =====
 +
 +PRV - ZKUS SI ZOPAKOVAT
 +  * http://rysava.websnadno.cz/prvouka_2.roc/jaro_rostliny1.htm
 +  * http://rysava.websnadno.cz/prvouka_3.roc/hodiny1.htm
 +
 +
 +
 +===== ÚT 31.3. =====
 +
 + :!:  * ČJ - sešitek PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA STR.24/a
 +
 +
 + :!:  * M - str.22/1 (povinný 1. sloupec)
 +  *** Nejdříve vypočítej závorku**
 +
 +
 +
 +===== PO 30.3. =====
 +
 +  * **ČJ** - **Zopakuj si řadu vyjmenovaných slov**
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I* https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I
 +  * ÚKOLY DOBROVOLNÉ: ČTI KNIHU, POKRAČUJ VE SVÉM DENÍKU NEBO ZAČNI DENÍK PSÁT
 +  * **M** - str.20/1 (povinné pouze dva sloupečky), zbytek příkladu - DOBROVOLNĚ
 +
 +KONTROLA ÚKOLU Z PRV:
 +  * BÝK, KRÁVA, TELE
 +  *** SRNEC, SRNA, SRNČE**
 +  *KOHOUT, SLEPICE, KUŘE
 +  *BERAN, OVCE, JEHNĚ
 +  ***VEPŘ, PRASNICE, SELE**
 +  ***HOUSER, HUSA, HOUSE**
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +
 +====== 23.3. - 27.3. ======
 +
 +
 +**:!: VYBRANÉ ÚKOLY (NASKENOVANÉ NEBO VYFOCENÉ) POSÍLEJTE NA ADRESU __homolova@zsuvoz.cz__  do so 28.3.
 + **
 +
 +===== PÁ 27.4. =====
 +
 +  * ČJ - :!: DOKONČI SVŮJ PSACÍ ÚKOL A POŠLI
 +  * M - :!: str.19/1 (PROSÍM FOTO, SKEN)
 +  * PRV - prac. sešit str.39/4 (obrázky k vystřižení jsou jako příloha vzadu s sešitu)
 +
 +===== ČT 26.4. =====
 +
 +ČJ 
 +  * prac. sešit str. 28/1,2
 +  * POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU
 +
 +
 +  * :!: str.17/3 (BEZ KONTROLY), str.18/1 (BEZ KONTROLY) (PROSÍM FOTO, SKEN DO SO)
 +
 +
 +
 +
 +===== ST 25.4. =====
 +
 +ČJ - 
 +  *:!: prac. sešit str.27/1,2,3 **(PROSÍM FOTO NEBO SKEN DO SO)**
 +  *POZOR NA **VISEL**(visí např. prádlo na šńůře)x **VYSEL** (seminka na záhon)
 +  *pokračuj ve svém psacím úkolu
 +
 +M - 
 +  * str.17/4 (pouze výpočet + odpověď)
 +  * :!: str. 18/2 - BEZ ZKOUŠKY (PROSÍM FOTO DO SO)
 +
 +
 +
 +===== ÚT 24.4. =====
 +
 +ČJ - zkus se pomalu podle videa naučit řadu vyjmenovaných slov
 +  * https://www.youtube.com/watch?v=pMt4UcXr62I
 +  * Do sešitu nalep zbývající vyjmenovaná slova
 +  * POVYK
 +  * VÝHEŇ
 +  * SLOVA S PŘEDPONOU VY- VÝ-, PŘIPIŠ  - vyběhnout, vyskočit, vymalovat, vykřiknout, vystříhnout
 +  * POKRAČUJ VE SVÉM PSACÍM ÚKOLU (3 věty do deníku NEBO 5 min přepis NEBO tvorba příběhu :-))
 + 
 +
 +
 +  * str. 16/sloupec
 +  * DOBROÚKOL (dobrovolný) PRO ŠIKULKY : str.17/2
 +
 +
 +
 +
 +===== **PO 23.3.** =====
 +
 +
 +ČJ - Do sešitu vyjmenovaná slova nalep další tři obrázky  a opiš k nim slova příbuzná
 +  * VYDRA - VYDŘÍ (mládě)
 +  * VÝR - VÝŘÍ (houkání)
 +  * VYŽLE (velmi hubený člověk, mládě štíhlého loveckého psa)
 +pracovní sešit str.26/1,2 (pouze doplňovačky)
 +
 +:!:**NYNÍ SI __VYBER__ PSACÍ ÚKOL,NA KONCI TÝDNE POŠLI SKEN NEBO FOTO SVÉ PRÁCE ZE PSANÍ, KTEROU SIS VYBRAL**
 +
 +
 +  * a)TRÉNINK PSANÍ 5min (z doplňovaček vyber již opravené cvičení) - 5 min přepisuj
 +  * b)Napiš tři věty do svého deníku 
 +  * c)Napiš příběh (báseň), ve kterém použiješ všechna vyjmenovaná slova po V
 +
 +
 +M - STR.16/1,2
 +
 +PRV - prac. sešit str.36/ přečti modrý rámeček, vypracuj úkol č.1
 +
 +
 +
 +====== **16.3. - 20.3.** ======
 +
 +**M**
 +  * VYPRACOVAT PRACOVNÍ LISTY (NÁSOBILKA + PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ)
 +  * PRACOVNÍ SEŠIT STR.12(DOKONČIT), STR. 13 CELÁ, STR.14 CELÁ (POZOR! ZÁVORKA MÁ VŽDY PŘEDNOST). STR. 15 /1,3, SLOUPEC
 +
 +
 +**ČJ**
 +
 +Do sešitu s vyjmenovanými slovy napsat rozdíly
 +
 +  * **VÝT** (na měsíc) X **VÍT** (věneček)
 +
 +  * **VÝŠKA** (něco je vysoko) X **VÍŽKA** (VĚŽIČKA)
 +
 +PRACOVNÍ SEŠIT STR. 24
 +
 +DO SEŠITU S VYJMENOVANÝMI SLOVY PŘIPSAT NALEPIT DALŠÍ OBRÁZKY A PŘIPSAT SLOVA PŘÍBUZNÁ
 +
 +**VÝSKAT** - ZAVÝSKNUTÍ, VÝSKOT, VÝSKÁNÍ
 +
 +**ZVYKAT** - ZLOZVYK (okusovat si nehty), ZVYK (vánoční, velikonoční), OBVYKLE, NÁVYK (umývání rukou)
 +
 +**ŽVÝKAT** - ŽVÝKAČKA, PŘEŽVÝKAVEC (kráva)
 +
 +
 +PRACOVNÍ SEŠIT STR. 25
 +
 +SEŠITEK "**PROCVIČUJEME VYJMENOVANÁ SLOVA**"
 +  * postupně opakujeme, doplňujeme vynechaná cvičení 
 +  * po str.9 - všechna cvičení doplnit (zezadu sešitku je klíč - rodiče nebo i děti samy mohou zkontrolovat i opravit (PROSÍM ZELENOU BARVOU - ABYCHOM ROZLIŠILI MOJE OPRAVY)
 +
 +
 +====== **11.3. - 13.3.** ======
 +
 +
 +**M** 
 +  * pracovní sešit str. 10 celá
 +  * (POSTUP ZAOKROUHLOVÁNÍ NA 100 : NAPŘ. U ČÍSLA 525 SI PODTRHNEME ŘÁD STOVEK, ŘÁD DESÍTEK ROZHODNE, ZDA ZAOKROUHLUJEME NAHORU NEBO DOLŮ. V TOMTO PŘÍPADĚ ZAOKROUHLÍME NA 500.
 +
 +  * str. 11 (u příkladů 1,2 bez kontroly)
 +  * str. 12/1,3
 +
 +**ČJ** 
 +    * do sešitu vyjmenovaná slova nalepit sloupec vyjmenovaných slov po V + nalepit obrázky vyjmenovaných slov tak jak jsme zvyklí
 +    * K obrázkům VY, VYSOKÝ, VÝT napsat tato slova příbuzná:
 +    * VY : VYKÁNÍ, VYKAT
 +    * VYSOKÝ : VÝŠKA, VYSOČINA, ZVYSOKA,POVYŠOVAT SE, VYŠEHRAD
 +    * VÝT : ZAVÝT, VYTÍ
 +
 +K VYJMENOVANÝM SLOVŮM PO S PŘIPSAT TATO SLOVA PŘÍBUZNÁ (K OBRÁZKŮM - DĚTI VÍ KAM)
 +  * SYN : SYNOVEC, ZLOSYN
 +  * SYTÝ : NASYCENÝ
 +  * SÝR : SÝROVÝ, SYREČEK, SYROVÁTKA
 +  * SYROVÝ: SYROVINKA
 +  * SYCHRAVÝ : SYCHRAVO
 +  * USYCHAT : VYSYCHAT
 +  * SÝKORA : SÝKORKA
 +  * SÝČEK : NESÝČKUJ
 +  * SYSEL : SYSLIT  (SHROMAŽĎOVAT SI NĚCO)
 +  * SYČET: SYKOT, ZASYKNUL, SYČÁK
 +  * SYPAT : ZÁSYP, SYPKÝ, SÝPKA, OSYPKY, PŘESÝPACÍ
 +
 +(VÝZNAM TĚCHTO SLOV DĚTI ZNAJÍ - DĚLALI JSME SPOUSTU CVIČENÍ, HER, UKAZOVALI JSME SI NA INTERNETU OBRÁZKY)