Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verzeNásledující verze | Předchozí verzeNásledující verzeObě strany příští revize | ||
ucitel:martina.kyrova:trida:pro_nemocne [2019/02/05 07:38] – martina.kyrova | ucitel:martina.kyrova:trida:pro_nemocne [2020/08/24 21:14] – [Týden od 2. do 6. 9. 2019] martina.kyrova | ||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
- | ====== | + | |
+ | ====== | ||
\\ | \\ | ||
\\ | \\ | ||
- | PO 4.2.\\ | + | Pondělí 9.9.:\\ |
- | M: početníček | + | ČJ: vyplňování ŽK\\ |
- | Čj: pracovní | + | M: opakování učiva, PS A: str. 8\\ |
- | Aj: pracovní sešit do strany 31 včetně | + | Vl: Česká republika: pracovní |
+ | Literatura: Pohádka- teorie, | ||
\\ | \\ | ||
\\ | \\ | ||
- | Písanka: vždy jedna strana za druhou hodinu čj= 3 strany za celý týden. | + | Úterý 10.9.:\\ |
+ | Čj: opakování: | ||
+ | M: Opakování písmeného sčítání a odčítání; | ||
+ | Aj: opakování slovní zásoby\\ | ||
+ | Př: Živá a nežívá příroda, uč. str. 3, pracovní list | ||
\\ | \\ | ||
\\ | \\ | ||
- | Dětem dávám různé | + | Středa 11.9.:\\ |
+ | ČJ: Pravopisníček, | ||
+ | Aj: Unit 1: in, on, under, near; listening, reading; vocabulary unit 1\\ | ||
+ | M: PS A: str. 12; početníček str. 8 \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 12.9.:\\ | ||
+ | čj: pravopisníček str. 7,8,9: opakování vyjmenovaná slova po PSV\\ | ||
+ | M: Porovnávání a zaokrouhlování čísel do 10 000, PS B str. 1, Početníček str. 9\\ | ||
+ | VL: Česká republika, učebnice str. 3, pracovní | ||
+ | čj-čtení: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 13.9.:\\ | ||
+ | ČJ SLOH: Vyprávění podle obrázkové osnovy (1. část)\\ | ||
+ | MG: beseda se spisovatelkou dětských knih\\ | ||
+ | Aj: Předložky, práce s obrázkem, věty.... | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 16. do 20. 9. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 16.9: \\ | ||
+ | čj: procvičování vyjmenovaných slov po V (pracovní list)\\ | ||
+ | M: PS A: str. 13- zaokrouhlování a porovnávání čísel v oboru do 10 000\\ | ||
+ | Vl: učebnice str. 4, pracovní list; obyvatelstvo ČR \\ | ||
+ | čj lit: pohádka, čítanka, K.J. Erben\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 17.9.:\\ | ||
+ | čj: procvičování vyjmenovaných slov\\ | ||
+ | M: Početníček str. 10: pamětné sčítání v oboru do 10 000; PS A: str. 14\\ | ||
+ | Aj: Numbers 13-20\\ | ||
+ | Př: voda, skupenství...uč. str. 4....PL | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 18.9.:\\ | ||
+ | čj: vyjmenovaná slova: opakování (pl)\\ | ||
+ | Aj: unit 2, numbers 13-20; How many..? Is there....? | ||
+ | M: opakování zaokrouhlování; | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 19.9.:\\ | ||
+ | čj: diktát na vyjmenovaná slova; procvičování vyjmenovaných slov\\ | ||
+ | M: písemné sčítání PS A str. 15; PL\\ | ||
+ | Vl: Život v demokratickém státě (učebnice + 2x pracovní list do sešitu)\\ | ||
+ | Vv: prosím do příští hodiny pořiďte černý centropen (kdo nemá) na vodní bázi :-)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 20.9.:\\ | ||
+ | čj: sloh: vyprávění příběhu podle osnovy- dokončení\\ | ||
+ | M: geometrie: opakování učiva 3. ročníku: přímka, polopřímka, úsečka...\\ | ||
+ | Aj: numbers 20-100\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 23. do 27. 9. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 23.9.:\\ | ||
+ | čj: význam slov, PS str. 12,13 \\ | ||
+ | M: písemné sčítání- slovní úlohy PS A str. 16; PS B str.2 cv. 3 \\ | ||
+ | Vl: život v demokratickém státě, | ||
+ | čj lit: Jazyk v literatuře, čítanka\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 24.9.:\\ | ||
+ | čj: význam slova: opozita, synonyma; slova nadřazená, | ||
+ | M: písemné sčítání- PS B str.2/cv. 4, str. 3/ cv. 5; pamětné odčítání: | ||
+ | Aj: counting, PS str.7 cv. 6, str.8/ cv. 7,8 \\ | ||
+ | Př: koloběh vody v přírodě; vzduch- strana 5 v učebnici + PL \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 25.9.\\ | ||
+ | čj: diktát; PS str. 16,17 \\ | ||
+ | Aj: Make a town map: PL; uč. str. 7/ cv. 10 (listening) \\ | ||
+ | M: PS B: str.3/cv. 6; PS A str. 17 celá\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 26.9.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 18; kontrola stran 16,17 \\ | ||
+ | M: Početníček str. 13 celá: písemné odčítání; | ||
+ | Vl: Armáda ČR; Územní členění a samospráva, | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 27.9.:\\ | ||
+ | čj-sl: Přímá a nepřímá řeč \\ | ||
+ | MG: PL: vzájemná poloha bodu, přímky, | ||
+ | Aj: PS str. 7/cv. 5; bingo na čísla, slovíčka 3. lekce (výběr)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 30.9. do 4.10. 2019 ====== | ||
\\ | \\ | ||
\\ | \\ | ||
- | úterý 5.2.\\ | + | Pondělí 30.9.:\\ |
- | Čj: pracovní | + | čj:PS str. 19, 20 \\ |
- | M:\\ | + | M: PS B str 4 celá, PS A str. 18 celá \\ |
- | Aj: Pracovní | + | Vl: test: Život v demokratickém státě, ČR\\ |
+ | Čj- lit: čítanka, práce s textem; jazyk v literatuře; | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 1.10.:\\ | ||
+ | čj: Pravopisníček str. 10,11, 12,13\\ | ||
+ | M: PS A str.19 celá; test písemné odčítání\\ | ||
+ | Aj: slovíčka 3. lekce, poslech \\ | ||
+ | Př: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 2.10.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 21, | ||
+ | Aj: shopping list..., listening \\ | ||
+ | M geometrie: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 3.10.: \\ | ||
+ | čj: diktát; PS str. 23 celá....dokončení opakování 3. ročníku\\ | ||
+ | M: Pamětné násobení v oboru do 10 000; Početníček str. 14; PS B str. 7/cv. 1 \\ | ||
+ | Vl: Kraje- krajská města PL\\ | ||
+ | čj-čt: vlastní kniha\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 4.10.:\\ | ||
+ | čj-sloh: | ||
+ | Mg: PL délka úsečky\\ | ||
+ | Aj: countable and uncountable- food; práce ve skupinách, PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 7. do 11. 10. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 7.10.:\\ | ||
+ | čj: slova příbuzná; | ||
+ | M: bubnování | ||
+ | Vl: Středočeský kraj, Karlovarský kraj- uč. str. 8 a 9 + PL\\ | ||
+ | čj-lit: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 8.10.:\\ | ||
+ | čj: slova příbuzná; | ||
+ | M: <hi # | ||
+ | Aj: My world; recept na palačinky\\ | ||
+ | Př: Fotosyntéza-PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 9.10.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Aj: Bubble´s game str. 14; PS str. 9, 11, 12; DÚ: str. 13 (jedno od každého) \\ | ||
+ | M: PS A str.24\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 10.10.:\\ | ||
+ | čj: předložky, | ||
+ | M: rozvinutý zápis čísel-PL; pamětné násobení-PL\\ | ||
+ | Vl: Ústecký a Liberecký kraj, učebnice str. 9,10+PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 11.10.:\\ | ||
+ | čj: předložky, | ||
+ | MG: úsečky- dokončení PL z minulé hodiny; polopřímky- PL (dokončíme příští hodinu! Není to DÚ!)\\ | ||
+ | Aj: Do you like...? Does he/she like...?; Unit 4: sovíčka- část \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 14. do 18.10. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 14.10.:\\ | ||
+ | čj: předložky, | ||
+ | M: pamětné a písemné násobení jednociferným činitelem; PS B str. 8/cv.3\\ | ||
+ | Vl: Královéhradecký a Pardubický kraj, uč. str. 10,11; PL\\ | ||
+ | čj-lit: čítanka: Chůvy\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 15.10.:\\ | ||
+ | čj: stavba slova- PL \\ | ||
+ | M: PS B str. 8/cv. 4; PS A- str. 25 celá\\ | ||
+ | Aj: | ||
+ | Př:půda- uč. str. 7 + PL; učebnice str. 15 \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 16.10.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Aj: přítomný průběhový čas: zápor, otázka, krátká odpověď\\ | ||
+ | M: procvičování písemného násobení jednociferným činitelem- PL \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 17.10.:\\ | ||
+ | čj: předložky, | ||
+ | M: písemné násobení jednociferným činitelem- procvičování PL\\ | ||
+ | Vl: Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj- učebnice str. 11,12 + PL \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 18.10.:\\ | ||
+ | Divadlo Bolka Polívky....návrat ve 4. vyučovací hodině. Pouzdro, ŽK, jízdenky, svačina a pití\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 21. do 25. 10. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 21.10.:\\ | ||
+ | čj: předpony: od-, nad-, pod-, před- PL\\ | ||
+ | M: PS B str. 7/ cv.2; písemné násobení jednociferným činitelem- procvičování PL\\ | ||
+ | VL: Zlínský kraj, Jihomoravský kraj- učebnice str. 12,13 + PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 22.10.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 24/1; 25/2,3,4; 26/1,2- DÚ (dodělat)\\ | ||
+ | M: Písemné násobení dvojciferným činitelem PS B: str 8 cv. 1,2- dodělat za DÚ\\ | ||
+ | Aj: | ||
+ | Př: Podmínky pro život \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 23.10.: \\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Aj: | ||
+ | M: PS B str. 9/ 3,4; \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 24.10.: \\ | ||
+ | čj: PS str. 27/ 2,3,4; str. 28/1 \\ | ||
+ | M: odchod na Amavet 10-11: | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 25.10.:\\ | ||
+ | čj sl: PL- práce s textem\\ | ||
+ | MG: polopřímky, | ||
+ | Aj: přítomný průběhový čas- PL | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 28.10. do 1. 11. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 28.10.: Státní svátek\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 29.10.: Podzimní prázdniny\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 30.10.: Podzimní prázdniny\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 31.10.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 28/ kontrola cv. 1; cv. 3 a cv. 2- dodělat za DÚ\\ | ||
+ | M: Početníček str. 15, | ||
+ | Vl: Kraj Vysočina, Jihočeský kraj- uč. str. 13,14 + PL \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 1.11.: \\ | ||
+ | Empík cyklista: s sebou- helma, pití, svačina, přezůvky ; pouzdro, ŽK.\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 4. do 8.11.2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 4.11.:\\ | ||
+ | čj: diktát; | ||
+ | M: písemné násobení dvojcifkou: test; PS A str.26 celá- DÚ\\ | ||
+ | VL: Plzeňský kraj; shrnutí všech krajů- příprava na test (příští hodinu test na kraje ČR)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 5.11.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | M: logické úlohy; Pamětné dělení v oboru do 10000; Početníček str. 18/1,2,3,5; PS B: str. 9/1,2,3- dodělat za DÚ\\ | ||
+ | Aj: | ||
+ | Přv: suché a teplé prostředí- uč. str. 8+PL; vlhké a teplé prostředí- uč. str. 9 +PL; deštné pralesy, znečištění planety\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 6.11.:\\ | ||
+ | čj:Slovní druhy a mluvnické kategorie: PS str. 30/2,3 \\ | ||
+ | Aj: přítomný průběhový čas \\ | ||
+ | M:PS B str. 9/ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 7.11.: \\ | ||
+ | čj: PS str. 30/konrola cv. 3; str. 31/1,2; slovní druhy\\ | ||
+ | M: kontrola DÚ PS B str. 10; Početníček str. 19- dodělat za DÚ \\ | ||
+ | Vl: test Kraje ČR: slepá mapa; zopakujte si učivo ze sešitu\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 8.11.:\\ | ||
+ | čj sl: práce s textem: Zvířata, která pomáhají \\ | ||
+ | Mg: polopřímky, | ||
+ | Aj: přítomný průběhový čas; PS str. 17: společná kontrola; PS str. 18, 19/1,2\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 11. do 15.11.2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 11.11.:\\ | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ | čj: skupiny bě, pě, vě, mě.... PS str. 29/ 1,3,4\\ | ||
+ | M: PL- písemné dělení jednociferným dělitelem beze zbytku; Dú- procvičování\\ | ||
+ | Vl: Mapa; vrstevnice, nadmořská výška; legenda...\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 12.11.:\\ | ||
+ | čj: procvičování skuoin bě, pě, vě, mě; skloňov ání zájmena já: 2 a 4. pád mě; PS str. 31/3,4\\ | ||
+ | M: písemné dělení jednocifkou-PL\\ | ||
+ | Aj: učebnice str. 18, 19: unit 5\\ | ||
+ | Přv: ochrana přírody, jak člověk přispívá....\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 13.11.:\\ | ||
+ | čj: slovní druhy, zaměření na částice- zápis do sešitu\\ | ||
+ | Aj:test lekce 1-3 \\ | ||
+ | M: písemné dělení jednocifkou-PL; | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 14.11.:\\ | ||
+ | čj: částice-PL\\ | ||
+ | M: PS str. 28: dělení jednocifkou beze zbytku\\ | ||
+ | Vl:mapy \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 15.11.: \\ | ||
+ | čj sl: referát, práce s textem\\ | ||
+ | MG: test na opakování probrané látky (v sešitě)\\ | ||
+ | Aj: učebnice | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 18. do 22.11. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 18.11.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | M: test : opakování dělení jednocifkou beze zbytku; dělení jednocifkou se zbytkem: PS Bstr. 11 celá- dodělat za DÚ\\ | ||
+ | Vl: Barvy na mapě: uč. str. 11 + PL; mapa ČR- práce s mapou, nadmořská výška \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 19.11.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | M: dělení jednocifkou se zbytkem; kontrola PS B str. 11; početníček str. 20 celá, str. 21/1; na zítra kalkulačku!!!\\ | ||
+ | Aj: přítomný průběhový čas- práce s obrázkem; \\ | ||
+ | Př: | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 20.11.: \\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Aj:PS str. 21/5; str. 21/6,7 + PL\\ | ||
+ | M: KALKULAČKA!!! práce s kalkulačkou: | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 21.11. : \\ | ||
+ | čj: PS str. 34/ 1,2,3; str. 35/1\\ | ||
+ | M: čísla v oboru do 1 000 000; početníček str. 22 celá, str. 23/1,2,3- DÚ\\ | ||
+ | Vl: | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 22.11. : \\ | ||
+ | čj sl: práce s textem; příběh podle obrázkové osnovy\\ | ||
+ | MG: kružítko!!! kruh, kružnice, střed, obvod, poloměr, průměr\\ | ||
+ | Aj:PS str. 22 ; slovíčka 6. lekce- výběr\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 25.- 29.11.2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 25.11.:\\ | ||
+ | čj: Pravopisníček str. 18,19\\ | ||
+ | M: Početníček str. 23/4; PS B str. 14 celá\\ | ||
+ | Vl: orientace na mapě, učebnice str. 20,21 + PL \\ | ||
+ | čj-sloh: dokončení příběhu podle obrázkové osnovy\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 26.11.: \\ | ||
+ | čj: PS str. 35/2,3; podstatná jména rodu ženského- vzory\\ | ||
+ | M:PS A str. 36,37 \\ | ||
+ | Aj: the weather, chapter 6; učebnice str. 23 a 26, listening. Příště test na vybraná slovíčka 6. lekce\\ | ||
+ | Přv: test: opakování učiva ; možnost opravy testu ústně pouze příští hodinu tj.3.12.- úterý \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 27.11.: \\ | ||
+ | čj: | ||
+ | aj: the weather, PS str. 23,24\\ | ||
+ | M: nerovnice, rovnice- PS B str. 15\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 28.11. \\ | ||
+ | čj: vzory rodu ženského, psaní y/i v koncovkách podatatných jmen rodu ženského- PL, Pravopisníček str. 15/1,2\\ | ||
+ | M: Početníček str. 24- pamětné sčítání do milionu; PS B str. 20/1- pamětné sčítání do milionu; PS A str.49 \\ | ||
+ | Vl: příprava na test: samostudium\\ | ||
+ | čj Literatura: sešity mám u sebe, chrakteristiku literární postavy NE!\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 29.11.: \\ | ||
+ | Empík cyklista 8-12\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | ====== Týden od 2. do 6.12. 2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 2.12.: \\ | ||
+ | čj: PS str. 36, DÚ urči pády(sešit)\\ | ||
+ | M: příprava na test: opakování 3. celku: | ||
+ | Vl: test : mapy\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 3.12.: \\ | ||
+ | čj: PS str. 37, PL podstatná jména rodu středního: | ||
+ | M: opakování 3. celku\\ | ||
+ | Aj: weather\\ | ||
+ | Přv: houby\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 4.12.:\\ | ||
+ | čj: Pravopisníček str. 16 \\ | ||
+ | M: | ||
+ | Aj: weather\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 5.12.: \\ | ||
+ | čj: odlišný rod pro jednotné a množné číslo: dítě/ | ||
+ | M: Početníček str. 26; PS B str. 21/3\\ | ||
+ | Vl: Povrch ČR: PL \\ | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ | pátek 6.12.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 38/ celá, poslední cvičení dodělat za DÚ\\ | ||
+ | MG: Početníček str. 44/3, 45/1,2,3,4; 46/1 \\ | ||
+ | Aj: What´s the weather today?; PS str. 25/6\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 9. do 13.12.2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 9.12.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 39; PL: pády podstatných jmen\\ | ||
+ | M: PS A: str. 38,39- nerovnice, rovnice \\ | ||
+ | Vl: pohoří: učebnice str. 24 +PL ; nížiny učebnice str. 25+PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 10.12. - pátek 13.12.:\\ | ||
+ | samostatná práce pracovní listy\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | ====== Týden od 16. do 20.12.2019 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 16.12.: \\ | ||
+ | (Turnaj ve vybíjené): | ||
+ | Čj: Třídnická hodina \\ | ||
+ | M:PS A str. 40: jednotky času \\ | ||
+ | Vl: Vodstvo ČR učebnice str. 26 +PL \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 17.12.:\\ | ||
+ | 1.- 4. vyučovací hodina: \\ | ||
+ | V úterý 17.12.2019 se zúčastníme projektového dne na Gymnáziu J.G. Mendela na Mendlově náměstí. | ||
+ | Náplň: preparáty a badatelská práce. | ||
+ | Odchod ze školy v 8:00- Sraz ve vestibulu školy. | ||
+ | Návrat během 4. vyučovací hodiny. | ||
+ | 5. vyučovací hodina proběhne dle rozvrhu. | ||
+ | S sebou: psací potřeby, svačina, pití, šalinkarta nebo jízdenky.\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 18.12.:\\ | ||
+ | Hrací den\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 19.12.:\\ | ||
+ | Hrací den: pokračujeme....doneste si hry, knihy...cokoliv. \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | Pátek 20.12.:\\ | ||
+ | Vánoční besídka: | ||
+ | Přineste spolužákům ochutnat trochu cukroví Vaší maminky :-) \\ | ||
+ | <hi # | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 6. do 10.1.2020 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | Pondělí 6.1.:\\ | ||
+ | čj: opakování rodu středního- určování mluvnických kategorií (zopakujte si určování pádů) PL\\ | ||
+ | M: PS A str. 51- pamětné odčítání: | ||
+ | Vl: Vodstvo ČR: uč. str. 26,27 + PL; příště opakujeme na test, který píšeme v pondělí 13.1. (vodstvo a povrch ČR)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Úterý 7.1.:\\ | ||
+ | čj:PL- mluvnické kategorie střední rod: dokončení z minulé hodiny; vzory rodu možského: pán, hrad, muž, stroj\\ | ||
+ | M: písemné odčítání, | ||
+ | Aj: holiday postcard \\ | ||
+ | Př: houby: opakování \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Středa 8.1.: \\ | ||
+ | čj: podstatná jména rodu mužského: vzory pán, hrad: pravopisníček str. 20\\ | ||
+ | Aj: slovíčka 7. lekce: výběr; čtení, překlad: uč. str. 27\\ | ||
+ | M: písemné odčítání v oboru do milionu: PS B str. 21/4; \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 9.1.:\\ | ||
+ | čj: Pravopisníček str. 21 celá: vzory pán, hrad\\ | ||
+ | M:PS A str. 52 celá \\ | ||
+ | Vl: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 10.1.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | MG: \\ | ||
+ | Aj: \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | ====== týden od 13. do 17. 1. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Celý týden budou mít děti suplování- jsem na OČR\\ | ||
+ | Plánováné písemné práce budou psát tak, jak jsme se domlouvali!\\ | ||
+ | VLASTIVĚDA: | ||
+ | PŘÍRODOVĚDA: | ||
+ | ČESKÝ JAZYK: ČTVRTEK 16.1.- VYJMENOVANÁ SLOVA\\ | ||
+ | V ostatních hodinách budou pracovat dle pokynů učitele. \\ | ||
+ | Do školy nosí děti celý týden věci dle rozvrhu!\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 20.1. do 24.1.2020 ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 20.1.:\\ | ||
+ | čj: kontrola splněných úkolů, zapisování známek\\ | ||
+ | M:římské číslice, PS B str. 16/6 \\ | ||
+ | Vl: počasí, podnebí\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 21.1.:\\ | ||
+ | čj: Pravopisníčk str. 25,26- podstatná jména\\ | ||
+ | M: PS A- str. 41- římské číslice\\ | ||
+ | Aj: PS str. 29, 31, 32...Do you like? Does she / he like? + odpovědi.... \\ | ||
+ | Př: zkoušení žáků; uzavření klasifikace za první pololetí\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 22.1.: \\ | ||
+ | čj: Pracovní sešit str. 40: vzory rodu mužského- opakování\\ | ||
+ | aj: lekce 8- slovíčka\\ | ||
+ | M: římské čísslice- PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 23.1.:\\ | ||
+ | čj:¨PS str. 41/1,2,3 \\ | ||
+ | M: římské číslice- PL \\ | ||
+ | Vl: dozkušování žáků s nerozhodnou známkou\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 24.1.:\\ | ||
+ | čj: PS str. 41/4; 42-celá\\ | ||
+ | MG: | ||
+ | Aj: lekce 8: Does he/she like...? Yes, he does. No, he doesn´t.\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 27. do 30.1. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 27.1.: \\ | ||
+ | čj: Slovesa: osoba, číslo, čas-PL; tvar určitý (časování) | ||
+ | M: Pamětné násobení do milionu; Početníček str. 28; PS B str. 22/5; \\ | ||
+ | Vl: práce s učebnicí: pprůmysl, zajímavá místa ČR\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 28.1.:\\ | ||
+ | čj: Slovesa: osoba, číslo, čas- PL \\ | ||
+ | M: pamětné násobení do milionu, PS A str. 53\\ | ||
+ | Aj: likes, doesn´t like.....\\ | ||
+ | Přv: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 29.1.:\\ | ||
+ | čj: slovesa- určování mluvnických kategorií; opakování podstatných jmen- určování mluvnických kategorií\\ | ||
+ | Aj: poem; příprava na test\\ | ||
+ | M:test- pamětné násobení do milionu \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 30.1.:\\ | ||
+ | Společenský den = společenský oděv; vydávání výpisu z vysvědčení za první pololetí; vyučování končí 11:40\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Krásné prázdniny! :-)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 3.2. do 7.2. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 3.2.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | M: | ||
+ | Vl: Lidé a čas; učebnice str. 3 + PL; uvedení do dějepisu\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 4.2.:\\ | ||
+ | čj:PS str. 46; jednoduché a složené tvary sloves- zápis do sešitu\\ | ||
+ | M: trénujeme na piškvoriádu\\ | ||
+ | Aj:test na 4.-6. lekci (děti seznámeny s obsahem testu)\\ | ||
+ | Přv: rostliny- stonek, listy, fotosyntéza\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 5.2.:\\ | ||
+ | čj: třídní kolo piškvoriády\\ | ||
+ | Aj:Where do you live? -PL; Where does she/he live? uč. str. 37\\ | ||
+ | M:test: pamětné násobení do milionu \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Čtvrtek 6.2.:\\ | ||
+ | čj: slovesa PS str.47; uvedení do problematiky slovesného způsobu- ústně \\ | ||
+ | M: písemné násobení dvojcifkou ; Početníček str. 30\\ | ||
+ | Vl: pravěk: starší doba kamenná\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Pátek 7.2.:\\ | ||
+ | čj: slovesný způsob PS str. 48-celá, str. 49/1\\ | ||
+ | MG: konstrukce trojúhelníka\\ | ||
+ | aj: PS str. 33, 35,36/8 \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 10. do 14.2. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 10.2.:\\ | ||
+ | čj: PS str.49/ | ||
+ | M: PS B str. 16/jedotky času; písemné násobení dojcifkou: PS B str. 23/3,4\\ | ||
+ | Vl: Mladší doba kamenná, doba bronzová- PL + učebnice str. 4,5,6\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 11.2.:\\ | ||
+ | čj: věta jednoduchá, | ||
+ | M:test: opakování (děti poučeny, z čeho test bude) \\ | ||
+ | Aj: PS str. 37; Rooms of a house, učebnice str. 39\\ | ||
+ | Přv: květ, listy; příští hodinu test na rostliny \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 12.2.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Aj:slovní zásoba- bydlení PL; osmisměrka (verbs, nouns) \\ | ||
+ | M:Pamětné dělení do milionu: PS B str. 23/7; Početníček str. 31 \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 13.2.:\\ | ||
+ | čj: základní skladební dvojice, učebnice str. 100, výpisky do sešitu; učebnice str. 101- nevyjádřený podmět; PS str. 51/1 (uvedení do problému přísudek jmenný se sponou) \\ | ||
+ | M: písemné násobení dvojcifkou-PL; | ||
+ | Vl: doba železná; cesta do pravěku....\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 14.2.: \\ | ||
+ | čj: | ||
+ | Mg:\\ | ||
+ | Aj: \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== Týden od 24. do 28. 2. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 24.2.:\\ | ||
+ | čj: rozvíjející větné členy- učebnice str. 102, cv. 3 napsat do sešitu procvičování; | ||
+ | M: test: písemné násobení dvojcifkou- přesunuto na úterý; opakování násobení dvojcifkou-PL\\ | ||
+ | Vl: test. opakování pravěk- přesunuto na čtvrtek; Keltové- PL\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 25.2.:\\ | ||
+ | čj: shoda přísudku s podmětem, učebnice str. 105; zápis do sešitu \\ | ||
+ | M: test: násobení dvojcifkou\\ | ||
+ | Aj:10. lekce- slovíčka; uč. str. 43, zájmena osobní předmětná: | ||
+ | Přv:test- rostliny\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 26.2.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | aj:At the playground- str. 43; her, him, me, them, us....\\ | ||
+ | M: PS A str. 54,55\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 27.2.:\\ | ||
+ | čj: shoda přísudku s podmětem rodu středního, | ||
+ | M: písemné dělení jednociferným dělitelem beze zbytku: Početníček str. 32 \\ | ||
+ | Vl: test: opakování pravěk\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 28.2:\\ | ||
+ | čj: PS str. 54,55 (DÚ)\\ | ||
+ | Mg: | ||
+ | Aj:PS str. 43, 45 (ve středu 4.3. test 7.-9. lekce) \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 2. do 6.3. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 2.3.:\\ | ||
+ | čj: tvary slov- PL \\ | ||
+ | M:dělení se zbytkem: Početníček str. 33; PS B str. 24/2- dodělat za DÚ \\ | ||
+ | Vl: Keltové: dokončení (příště 9.3. test na Kelty) \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 3.3.: \\ | ||
+ | čj: shoda přísudku s podmětem PS str. 56\\ | ||
+ | M: PL: písemné dělení jednociferným dělitelem beze zbytku- opakování\\ | ||
+ | Aj: " | ||
+ | Přv: živočichové: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | středa 4.3.:\\ | ||
+ | čj: přiřazování podstatných jmen ke vzorům: hra s kartami, skládání tvarů (krystaly) \\ | ||
+ | Aj: test 7-9. lekce\\ | ||
+ | M: PL- dělení se zbytkem\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | čtvrtek 5.3.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | M: divadlo\\ | ||
+ | Vl: | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pátek 6.3.:\\ | ||
+ | čj: | ||
+ | MG: PS B str. 18 celá; str, 19/ | ||
+ | Aj:unit 11- vocabulary\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ====== týden od 9. do 13.3. ====== | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | pondělí 9.3.:\\ | ||
+ | čj:PS- str. 58- shoda; díktát\\ | ||
+ | M: PS A str.56, 57 \\ | ||
+ | Vl: test Keltové; PL opakování (krystaly)\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | úterý 10.3.:\\ | ||
+ | čj: Několikanásobný podmět- příčestí minulé- zápis do sešitu gramatiky; PL na procvičení\\ | ||
+ | M: Práce se závorkami, pořadí výpočtů: PS B str. 25/9; PS A str. 58\\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | ===== Rozhodnutím vlády ČR s platností od středy 11.3. se škola do odvolání uzavírá. Více informací na webu školy. ===== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | . | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||