Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revizePředchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
o_nas [2012/08/26 11:31] prinosilo_nas [2021/03/26 11:56] (aktuální) dolezal
Řádek 1: Řádek 1:
 ====== O nás ====== ====== O nás ======
 \\ \\
-{{ :buildng.png?140|}}+{{ ::art_cap_books.png?150|}} 
  
 ===== Charakteristika školy a výuky ===== ===== Charakteristika školy a výuky =====
Řádek 23: Řádek 24:
 Listujeme-li kronikou, vidíme, že úspěšní byli nejen sportovci, ale pěkných výsledků dosahují žáci i v olympiádách matematiky, fyziky, chemie a přírodopisu. V tomto roce se pilně pracovalo na výstavbě školní zahrady a skleníku a na úpravě školního hřiště. Listujeme-li kronikou, vidíme, že úspěšní byli nejen sportovci, ale pěkných výsledků dosahují žáci i v olympiádách matematiky, fyziky, chemie a přírodopisu. V tomto roce se pilně pracovalo na výstavbě školní zahrady a skleníku a na úpravě školního hřiště.
  
-Léta ubíhala. Ve školním roce 1965/1966 už působily na škole tři sportovní třídy se zaměřením na sportovní gymnastiku v 6., 7. a 8. ročníku. V deváté třídě došlo k vnější diferenciaci tříd na dvě studijní a dvě praktické. Už tu tedy byly dva experimenty. Pro velké množství žáků a málo učeben bylo nutno praktikovat na prvním stupni několik let směsné vyučování.+Léta ubíhala. Ve školním roce 1965/1966 už působily na škole tři sportovní třídy se zaměřením na sportovní gymnastiku v 6., 7. a 8. ročníku. V deváté třídě došlo k vnější diferenciaci tříd na dvě studijní a dvě praktické. Už tu tedy byly dva experimenty. Pro velké množství žáků a málo učeben bylo nutno praktikovat na prvním stupni několik let směnné vyučování.
  
 Blíží se rok 1970. Škola je do povědomí brněnské veřejnosti velmi dobře zapsána, neboť úspěchy žáků sportovních tříd jsou značné. Ve sportovní gymnastice, ale například i v atletice se umisťují na čelných místech v rámci republiky. Blíží se rok 1970. Škola je do povědomí brněnské veřejnosti velmi dobře zapsána, neboť úspěchy žáků sportovních tříd jsou značné. Ve sportovní gymnastice, ale například i v atletice se umisťují na čelných místech v rámci republiky.
Řádek 59: Řádek 60:
 I ta se nesla ve znamení úspěchů našich žáků. Nejvýraznějšími atletickými osobnostmi školy byli vyhlášeni v letech 1998 až 2005 Lucie Skýbová, Filip Jalový a Vilém Juráň, kteří se opakovaně stali absolutními vítězi finále Brněnských běhů. Rok 2003-2004 byl sportovně velmi úspěšný nejen pro naše mladé hokejisty - žáci 6. třídy se stali Mistry republiky ve své kategorii - ale také pro naše atlety - v krajském finále Poháru rozhlasu zvítězili ve skoku dalekém Miloš Hainzl, v běhu na 1000 m Filip Jalový; a mladší žáci celkově obsadili 1. místo, vítězství získalo i družstvo mladších žáků v Olympijském poháru v atletickém čtyřboji, starší žákyně obsadily druhou příčku ve stejné soutěži, také žáci 5. třídy získali 1. místo v celorepublikové soutěži ve florbalu. Na své úspěchy navázali naši žáci i v roce následujícím - žáci 8. třídy se stali vícemistry republiky ve své kategorii, dívky obsadily ve volejbalové lize 1. místo ve své kategorii, žáci 9. třídy vybojovali 2. místo na Mistrovství republiky v hokejbale, dívky ze synchronizovaného krasobruslení absolvovaly Světový pohár v Helsinkách a mezinárodní závody ve Francii. Jako výrazné sportovní naděje byli vyhlášeni naši žáci - volejbalistka Pavla Vincourová, atlet Filip Jalový - a jako o hokejové naději se v únoru 2006 psalo v Lidových novinách o Tomáši Vincourovi. I ta se nesla ve znamení úspěchů našich žáků. Nejvýraznějšími atletickými osobnostmi školy byli vyhlášeni v letech 1998 až 2005 Lucie Skýbová, Filip Jalový a Vilém Juráň, kteří se opakovaně stali absolutními vítězi finále Brněnských běhů. Rok 2003-2004 byl sportovně velmi úspěšný nejen pro naše mladé hokejisty - žáci 6. třídy se stali Mistry republiky ve své kategorii - ale také pro naše atlety - v krajském finále Poháru rozhlasu zvítězili ve skoku dalekém Miloš Hainzl, v běhu na 1000 m Filip Jalový; a mladší žáci celkově obsadili 1. místo, vítězství získalo i družstvo mladších žáků v Olympijském poháru v atletickém čtyřboji, starší žákyně obsadily druhou příčku ve stejné soutěži, také žáci 5. třídy získali 1. místo v celorepublikové soutěži ve florbalu. Na své úspěchy navázali naši žáci i v roce následujícím - žáci 8. třídy se stali vícemistry republiky ve své kategorii, dívky obsadily ve volejbalové lize 1. místo ve své kategorii, žáci 9. třídy vybojovali 2. místo na Mistrovství republiky v hokejbale, dívky ze synchronizovaného krasobruslení absolvovaly Světový pohár v Helsinkách a mezinárodní závody ve Francii. Jako výrazné sportovní naděje byli vyhlášeni naši žáci - volejbalistka Pavla Vincourová, atlet Filip Jalový - a jako o hokejové naději se v únoru 2006 psalo v Lidových novinách o Tomáši Vincourovi.
  
-Za léta svého působení se naše škola dostala do povědomí brněnské veřejnosti nejen sportovními výkony, ale i úspěchy v jiných oblastech společenského života. V roce 2000-2001 získal Cenu náměstka primátora Brna Tomáš Bradáč v literární soutěži Drogy a mládež. Dne 31. 3. 2004 proběhlo ve Freskovém sále Staré radnice k slavnostnímu předání ocenění pedagogickým pracovníkům brněnských základních a mateřských škol. Ocenění v kategorii Výrazná pedagogická osobnost roku převzala i učitelka naší školy, paní Mgr. Alena Kýrová.O rok později získala stejné ocenění učitelka Mgr. Božena Matoušková.+Za léta svého působení se naše škola dostala do povědomí brněnské veřejnosti nejen sportovními výkony, ale i úspěchy v jiných oblastech společenského života. V roce 2000-2001 získal Cenu náměstka primátora Brna Tomáš Bradáč v literární soutěži Drogy a mládež. Dne 31. 3. 2004 proběhlo ve Freskovém sále Staré radnice k slavnostnímu předání ocenění pedagogickým pracovníkům brněnských základních a mateřských škol. Ocenění v kategorii Výrazná pedagogická osobnost roku převzala i učitelka naší školy, paní Mgr. Alena Kýrová. O rok později získala stejné ocenění učitelka Mgr. Božena Matoušková a v roce 2011 rovněž PhDr. Hana Palová.
  
 Další léta přinesla další modernizaci. Byly vybudovány dvě počítačové učebny, práce s PC se stala nedílnou součástí výuky. Pro žáky bylo nově otevřeno informační centrum, kde mohou využít studijní materiály jak ve formě literatury, encyklopedií a CD, ale mají i přístup k informacím prostřednictvím internetu. Nově byl vybudován sál pro dramatickou výchovu (Divadélko v kuchyni), cvičná kuchyně, posilovna a keramická dílna s pecí a dvěma hrnčířskými kruhy. Další léta přinesla další modernizaci. Byly vybudovány dvě počítačové učebny, práce s PC se stala nedílnou součástí výuky. Pro žáky bylo nově otevřeno informační centrum, kde mohou využít studijní materiály jak ve formě literatury, encyklopedií a CD, ale mají i přístup k informacím prostřednictvím internetu. Nově byl vybudován sál pro dramatickou výchovu (Divadélko v kuchyni), cvičná kuchyně, posilovna a keramická dílna s pecí a dvěma hrnčířskými kruhy.