Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revizePředchozí verze | Následující verzeObě strany příští revize | ||
prevence [2012/07/02 22:24] – kyrova | prevence [2012/09/10 08:18] – prinosil | ||
---|---|---|---|
Řádek 34: | Řádek 34: | ||
* vědí, na koho se obrátit v případě, že někdo ohrožuje nebo poškozuje jejich práva; | * vědí, na koho se obrátit v případě, že někdo ohrožuje nebo poškozuje jejich práva; | ||
* mají povědomí o tom, že každé jednání, které ohrožuje práva druhých (šikana, násilí, zastrašování aj.), je protiprávní. | * mají povědomí o tom, že každé jednání, které ohrožuje práva druhých (šikana, násilí, zastrašování aj.), je protiprávní. | ||
- | \\ | ||
\\ | \\ | ||
**Cíle MPP na 2. stupni:** | **Cíle MPP na 2. stupni:** | ||
Řádek 48: | Řádek 47: | ||
* umějí chápat zdraví ve smyslu holistickém, | * umějí chápat zdraví ve smyslu holistickém, | ||
* umějí zhodnotit vhodné a nevhodné zdravotní návyky; | * umějí zhodnotit vhodné a nevhodné zdravotní návyky; | ||
- | * umějí vysvětlit své konkrétní postoje a chování z pohledu zdraví; znají pozitivní vliv aktivního pohybu, relaxace, duševní hygieny; vědí, že zneužívání dítěte je trestné; | + | * umějí vysvětlit své konkrétní postoje a chování z pohledu zdraví; znají pozitivní vliv aktivního pohybu, relaxace, duševní hygieny; vědí, že zneužívání dítěte je trestné; umějí diskutovat o rizicích užívání drog, orientují se v trestně právní problematice návykových látek; |
- | umějí diskutovat o rizicích užívání drog, orientují se v trestně právní problematice návykových látek; | + | |
* vědí, kde hledat odbornou pomoc, v případě potřeby ji dovedou využít; | * vědí, kde hledat odbornou pomoc, v případě potřeby ji dovedou využít; | ||
* bezpečně zvládají účelné modely chování v krizových situacích (šikanování, | * bezpečně zvládají účelné modely chování v krizových situacích (šikanování, |